شهید غلام قیاسى: برای پیروزی اسلام به جنگ با کفار رفتم

شهید غلام قیاسى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «تمام ملت دنیا بدانند من با روحى آزاد و با چشمانى باز و با گوشى شنوا و به اراده خودم براى پیروزى اسلام و سربلندى امام که همان سربلندى اسلام است به جنگ رفته‌ام.»
کد خبر: ۴۷۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶ - 03September 2021

شهید غلام قیاسى: برای پیروزی اسلام به جنگ با کفار رفتم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید غلام قیاسى

«شکر می‌کنم خداى بزرگ را که به من توانایى داد و جسم سالم عطا فرمود تا در راه اسلام کوشش کنم و با کافران بجنگم و ادامه‌دهنده راه انبیا و ائمه باشم.

من به سوى جبهه حق علیه باطل حرکت کردم امیدوارم در این جنگ؛ مسلمین که همان جبهه حق را تشکیل می‌دهند به پیروزى برسند که می‌رسند؛ طبق وعده خداوند من بوسیله این نامه به امام خمینى و تمام ملت ایران سلام می‌رسانم و از امام امت التماس دعا دارم.

تمام ملت دنیا بدانند که من با روحى آزاد و با چشمانى باز و با گوشى شنوا و به اراده خودم براى پیروزى اسلام و سربلندى امام که همان سربلندى اسلام است به جنگ رفته‌ام، امیدوارم بعد از پیروزى نهایى به صف شهدا بپیوندم و از امام خمینى می‌خواهم براى ما دعا و طلب آمرزش کنند، از تمام کسانى که مرا می‌شناسند اعم از دوستان و اقوام و از همه می‌خواهم چنانچه از من بدى دیده‌اند مرا ببخشند. از همه التماس دعا و طلب آمرزش دارم.

والسلام علیکم و رحمة الله»

منبع: فارس 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها