پیام تسلیت معاون هماهنگ کننده ارتش در پی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی

امیر دریادار سیاری، در پیامی، درگذشت سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۷۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳ - 03September 2021

پیام تسلیت معاون هماهنگ کننده ارتش در پی درگذشت سرلشکر فیروزآبادیبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در پیامی، درگذشت سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و رییس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر عروج مردان بزرگ و پیشکسوتانی که عمر گرانمایه شان را در دفاع از ایران سربلند اسلامی و آرمان‌های اسلام عزیز صرف کرده اند باعث حسرت و اندوه خاطر می‌شود.

سردارسرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروز آبادی با مسئولیت‌های خطیر و علم و تجربه ارزشمند از دفاع مقدس تا ستاد کل و مجمع تشخیص مصلحت نظام و حضور موثر در دوران دفاع مقدس و پس از آن، منشاء آثار ارزشمند و موجب اقتدار نیرو‌های مسلح بوده است.

مرحوم سردار فیروزآبادی تا آخرین روز‌های حیات خود، در انتقال دانش و تجربیات به نسل جوان تلاش می‌کرد.
بدون شک یاد و نام آن فرمانده خستگی ناپذیر در دل‌ها و یاد‌ها خواهد ماند و در دفتر خاطرات دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد.

اینجانب درگذشت آن فرمانده ولایی را محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، آحاد فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح، خانواده محترم و سایر بازماندگان تسلیت عرض می‌نمایم و علو درجات آن مرحوم را از خداوند متعال خواهانم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حبیب الله سیاری

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار