رئیس کانون وابستگان ستاد کل نیرو‌های مسلح درگذشت سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفت

رئیس کانون وابستگان ستاد کل نیرو‌های مسلح و قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء درگذشت رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۷۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲ - 04September 2021

رییس کانون وابستگان ستاد کل نیرو‌های مسلح درگذشت سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرتیپ دوم بازنشسته پاسدار «ذبیح الله نامور» رئیس کانون وابستگان ستاد کل نیرو‌های مسلح و قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) درگذشت سرلشکر «سیدحسن فیروزآبادی» رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

من المومنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر ومابدلوا تبدیلا
(قرآن کریم. الاحزاب. ۲۳)

روح بلند سیّد و ستاره‌ی درخشان نیرو‌های مسلح آسمانی شد.

سردار سرلشکر بسیجی دکتر سیّد حسن آقایی فیروزآبادی یار و همراه امین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در سن ۷۰ سالگی و در سالروز تولدش آسمانی شد و به ملکوت اعلی پیوست.

بزرگمردی که در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب در مشهد مقدس در دروس رهبر معظم انقلاب اسلامی شرکت داشت و با تحصیلات عالیه، علیه رژیم ستمشاهی مبارزه نمود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خدمات شایان و کم‌نظیری در نهاد‌های انقلاب اسلامی پرداخت و تا لحظه‌ی آسمانی شدن، خدمات بی بدیلی از خود برجای نهاد و آن‌ها را به‌عنوان گنجینه‌های سراسر افتخار برای نسل‌های حاضر و آیندگان به ودیعه گذاشت.

از یک سوی خدمات آن سیّد نورانی و حکیم فرزانه در جهاد سازندگی، جمعیت هلال احمر، پشتیبانی جنگ نخست وزیری و به‌ویژه مدت ۲۷ سال در راس ستاد کل نیرو‌های مسلح از مهمترین مسئولیت‌های آن فقید سعید می‌باشند.

هماهنگی وصف‌ناپذیر، انسجام خردمندانه، وحدت رویه، قدرت عمل فوق‌العاده و... بخشی از نمونه‌های اتحاد، رشد و بالندگی نیرو‌های مسلح کشورمان در تمامی این سالیان و تاکنون می‌باشند که براساس راهبری و راهبرد‌های حضرت امام خامنه‌ای عزیز، توسط سردار سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروز آبادی و سایر عزیزان و متولیان پس از وی صورت پذیرفته است.

اعتقاد راسخ، عمیق و کامل دکتر سید حسن فیروز آبادی به اسلام عزیز، امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه، نگاه عمیق و ژرف‌اندیش و بی‌بدیل وی و نیز اشراف بر سیاست‌های حاکمان و نیرو‌های مسلح جهان و به‌ویژه نیرو‌های مسلح و عظیم کشورمان همچون آجا، سپاه، ناجا، ودجا، بسیج مردمی و... در تمامی زمینه‌ها و عرصه‌ها بر همه متخصصان، متعهدان و صاحب نظران داخلی و خارجی روشن و مبرهن می‌باشند.

نگاه و نگرش عمیق، تیزبین، هوشمندانه، ژرف اندیشی، مطالعه و شنیدن حرف‌ها و مطالب مقامات وفرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه‌ی نیرو‌های مسلح و دیگران و اخذ و ابلاغ تصمیمات و سیاست‌های راهبردی، فراگیر و جامع از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد وی می‌باشد که حاصل تمامی این سال‌ها با اهتمام و جدیت فرماندهان و مسئولان و کارکنان نیرو‌های مسلح و سایر قوا و سازمان‌ها، منتّج به شکوه، عظمت و اقتدار وصف ناپذیر نیرو‌های مسلح گردیده است.

بحمدالله این مسیر درست و نورانی توسط همکاران و یاران همچنان تحت راهبری فرماندهی معظم کل قوا با قوت، قدرت و شتاب هرچه بیشتر به پیش می‌رود و در حال رسیدن به اوج قله‌ها و کمالات می‌باشند.

از سوی دیگر اخلاق نیکو، شایسته، سعه صدر و بردباری رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح و در کنار همه اینها، حساسیت و انجام تکلیف دینی و شرعی نسبت به ارتقای سطح معنوی خانواده را می‌توان از دیگر برجستگی‌های آن عزیز سفر کرده عنوان نمود.

حال در این شرایط کرونایی جهان و نیز کشورمان در خصوص ویروس منحوس کرونا که ناجوانمردانه به جان انسان‌ها افتاده آن مرد الهی و افتخار عظیم اسلام، ایران، رهبری و نیرو‌های مسلح و یار دیرین و وفادار امام (ره) و رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، همزمان با سالروز تولدش در سن ۷۰ سالگی آسمانی شد و به ملکوت اعلی پیوست و به یاران صدیق و شهیدان والامقام پیوست.

رئیس، مدیران، کارکنان کانون و آحاد وابستگان ستاد کل نیرو‌های مسلح و قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) فقدان آن سلاله پاک رسول الله (ص) و سیّد و ستاره‌ی درخشان نیرو‌های مسلح را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا و آحاد نیرو‌های مسلح و عموم مردم عزیز گرانقدر و بی نظیر کشور عزیزمان ایران اسلامی را تسلیت می‌گویند و از خداوند متعال می‌خواهند که روح آن فقید سعید را با انبیاء و اولیاءالله، شهدا و صدیقین محشور و به یاران، همکاران، رهروان، ملت شریف ایران و ملت‌های جهان اسلام صبر و شکیبایی عطا فرمایند.

رئیس کانون وابستگان ستاد کل نیرو‌های مسلح و قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص)
سرتیپ دوم بازنشسته پاسدار ذبیح‌الله نامور

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار