محمداسماعیل کوثری:

عاملین جنایت‌های تروریستی با پوشش حقوق بشر عمل خود را توجیه می‌کنند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزاری کنگره بین‌المللی ۱۷۰۰۰ شهید ترور را بهترین فرصت برای معرفی استکبار جهانی به عنوان بزرگترین حامی تروریسم در جهان اعلام کرد.
کد خبر: ۴۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ - 31May 2015

عاملین جنایت‌های تروریستی با پوشش حقوق بشر عمل خود را توجیه می‌کنند

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، "محمداسماعیل کوثری" در پاسخ به این سؤال که برگزاری کنگره 17 هزار شهید ترور چه کمکی به معرفی بیشتر کشورمان به عنوان قربانی تروریسم در دنیا خواهد کرد، گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت برگرفته از واقعه عاشوراست، خاطرنشان کرد: با این که چهارده قرن از عاشورا و شهادت امامحسین(ع) و یارانش میگذرد؛ اما زنده نگهداشتن این فرهنگ، روحیه شهادتطلبی و حقطلبی را نسلبهنسل منتقل کرده و مردم ما هرسال پرشورتر از گذشته یادوخاطره سالار شهیدان و حماسه عاشورا را گرامی میدارند.

نماینده مردم تهران در خانه ملت با بیان اینکه اوج درسگرفتن از مکتب عاشورا را میتوان در ۸ سال دفاع مقدس مشاهده کرد، افزود: رزمندگان ما با الگوگرفتن از حضرت سیدالشهدا(ع) توانستند حماسه ماندگاری را رقم بزنند.

کوثری با بیان اینکه در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان ما که خود را ناتوان از رویارویی با ملت مسلمان ایران میدیدند به حرکتهای تروریستی روی آوردند که درجریان این ترورها بسیاری از مردم بیگناه ما به شهادت رسیدند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که شهدای ترور نیز از مظلومترین شهدای ما هستند، تصریح کرد: برگزاری این کنگره در مقطع فعلی بسیار ضروری و روشنگرانه است.

وی ادامه داد: با برگزاری کنگره بینالمللی ۱۷۰۰۰ شهید ترور یاد شهدای ترور زنده میشود و از طریق خانواده این شهدا نسل جوان با فداکاری شهدای مظلوم ترور آشنا میشوند که چه هزینه سنگینی برای حفظ نظام و عزت و سربلندی این کشور شده است.

این عضو مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به مقابله نظام اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه با تروریسم تاکید کرد: کشورهایی که به تروریستها کمک مالی و لجستیکی کردهاند، عاملین اصلی این جنایتها هستند که با پوشش حقوقبشر خود را توجیه میکنند که باید با برگزاری این کنگرهها حامیان اصلی تروریستها را به ملتهای جهان معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها