با صدور پیامی؛

سپاه «الغدیر» یزد درگذشت سرلشکر «فیروزآبادی» را تسلیت گفت

سپاه «الغدیر» یزد با صدور پیامی، درگذشت سردار سرلشکر بسیجی «سید حسن فیروزآبادی» مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۷۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ - 04September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سپاه «الغدیر» استان یزد با صدور پیامی، درگذشت سردار سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت سردار سرافراز و مجاهد سرلشکر بسیجی دکتر «سید حسن فیروزآبادی» مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح، موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

بی‌تردید خدمات ارزنده و مخلصانه ایشان در مسئولیت‌های مهم تاریخ انقلاب اسلامی از جمله در دوران هشت سال دفاع مقدس و سپس ریاست ستاد کل نیرو‌های مسلح و ایجاد هماهنگی، هم‌افزایی و یکپارچگی بین نیرو‌های مسلح و دفاعی کشور برای پاسداری از امنیت ملی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برای همیشه در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد بود.

سپاه «الغدیر» استان یزد این ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده بزرگوار ایشان و آحاد فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران شهیدش و برای عموم مصیبت دیدگان و سوگواران گران‌قدر و همرزمانشان؛ صبر و اجر مسئلت دارد.

سپاه «الغدیر» استان یزد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار