با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد درگذشت سرلشکر «فیروزآبادی» را تسلیت گفت

سرهنگ «زارع» در پیامی، درگذشت سرلشکر «فیروزآبادی» مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۷۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱ - 04September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در پیامی، درگذشت سردار سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر رحلت سردار متواضع اسلام و انقلاب سرلشکر بسیجی مخلص دکتر «سید حسن فیروزآبادی» مشاور عالی نظامی فرماندهی معزز کل قوا و رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام باعث تألم و تاثر بسیار همگان شد.

خاطرات خدمات دلسوزانه، صادقانه و بدون چشم‌داشت این بازوی قوی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف انقلاب و دفاع مقدس و پس از آن تا آخرین لحظات عمر شریف‌شان، در اعماق قلب‌ها و ذهن‌ها ماندگار است. خدمات با ارزش وی در نیرو‌های مسلح انکارناپذیر و قابل ستایش و نمونه‌ای از تلاش‌های مخلصانه در راستای پایداری نظام و انقلاب است.

عروج ملکوتی یار دیرین انقلاب را به محضر مقام عظمای ولایت، فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، بیت مکرم وی و همه فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح جان برکف و ایثارگر، به‌ویژه یاران و همرزمانش تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه پروردگار عالم می‌خواهیم او را در سایه رحمت جاویدانش بر سر سفره حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مهمان بفرماید. برای همه دوستداران و بازماندگان وی صبر جزیل از درگاه خداوند منان خواستارم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار