وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی:

نمود تعاون در سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب اسلامی قابل مشاهده است

عبدالملکی در پیامی ضمن تبریک هفته تعاون گفت: امروزه تعاون در اقتصاد کشور دارای اهمیتی ویژه و نمایان است که نمود آن را می‌توان در سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب اسلامی درخصوص اصل ۴۴ به خوبی مشاهده کرد.
کد خبر: ۴۷۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶ - 04September 2021

نمود تعاون در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری قابل مشاهده استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در پیامی هفته تعاون را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

هفته تعاون، یادآور جایگاه و نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی به مشارکت و حضور اثربخش مردم در اقتصاد و تجلی اقتصاد مردمی است.

روح تعاون و توصیه به همکاری را به وضوح می‌توان در آموزه‌های دین مبین اسلام و قرآن کریم مشاهده کرد، کما اینکه تعاون، همکاری و وحدت مردم در بخش‌های مختلف، زمینه ساز انقلاب شکوهمند اسلامی و حاکمیت مردم برکشور بوده است.

تعاونی‌ها را می‌توان به عنوان قالبی مردم محور و نشأت گرفته از خواست و اراده مردم برای غلبه  تأمین نیاز جمعی بر فردگرایی و اصالت سرمایه دانست.

امروزه تعاون در اقتصاد کشور دارای اهمیتی ویژه و نمایان است که نمود آن را می‌توان در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اصل ۴۴ به خوبی مشاهده

بی‌شک اجرای این سیاست‌ها و ترویج و رونق بخش تعاون در اقتصاد کشور، حضور و بروز اراده مردمی، سهام داری و مالکیت جمعی مردم بر سرمایه‌های خود، نقشه راه و رسالت وزارت مردم خواهد بود.

ضمن تبریک و پاسداشت هفته تعاون از تمامی زحمت کشان این عرصه؛ همکاران و خدمت گزاران مردم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین تعاون‌گران عزیز که بار اصلی این بخش را به دوش می‌کشند قدردانی می‌کنم و از درگاه احدیت منان برای ایشان توفیق روز افزون مسالت می‌نمایم.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار