کتاب و مستند ماه‌نشانی‌ها رونمایی می‌شود

در کنگره ٣ هزار و ٥٣٥ شهید استان زنجان کتاب و مستند ماه‌نشانی‌ها رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۴۷۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ - 04September 2021
کتاب و مستند ماه‌نشانی‌ها رونمایی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از  زنجان، مصطفی ملکی فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مستند «ماه نشانی‌ها»، مروری اجمالی بر خاطراتی از شهدای گرانقدر شهرستان ساخته می‌شود.
 
فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با اشاره به اینکه ساخت فیلم‌های مستندی از شهدا و خانواده‌های آنان یکی از رویکردهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، عنوان کرد: هدف از ساخت این فیلم نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بهره‌گیری از خاطرات بازماندگان شهدا است.
 
وی با اشاره به همکاری فرمانداری، سپاه ناحیه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در این کار فرهنگی بیان کرد: از جمله فعالیت‌هایی که می‌تواند در ترویج فرهنگ شهادت، تاثیر و کارایی داشته باشد، انتشار سیره عملی شهدا با بیان خاطرات، وصایا و توصیه‌های شهدای گرانقدر است.
 
ملکی با بیان اینکه در این راستا 100 خاطره از شهدای گرانقدر در قالب کتاب یکصد خاطره از شهدای ماهنشان در حال تدوین و ویراستاری است، گفت: جوانان مبلغی برای فرهنگ ایثار و شهادت و رهرو راه پاک شهدا هستند.
 
فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با بیان اینکه کتاب و مستند «ماه نشانی ها» شهدای شهرستان ماهنشان که مرحله پیش تولید آن از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریور به تولید نهایی می‌رسد، خاطر نشان کرد: این آثار در اجلاسیه نهایی کنگره ٣٥٣٥ شهید استان زنجان در پاییز امسال رونمایی خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها