فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‎الانبیاء (ص) در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سرلشکر فیروزآبادی دردمند محرومان جامعه بود

سرلشکر رشید گفت: سرلشکر فیروزآبادی دردمند محرومان جامعه به‌ویژه مردم محروم روستا‌های کشور بود و در این رابطه جانفشانی‌های زیادی را انجام داد.
کد خبر: ۴۷۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵ - 05September 2021

سرلشکر رشیدسردار سرلشکر پاسدار «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‎الانبیاء (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص ابعاد شخصیتی مرحوم سرلشکر فیروزآبادی اظهار داشت: سرلشکر فیروزآبادی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد کرامت مشهد خدمت مقام معظم رهبری می‌رسید و از سخنرانی‌ها و رهنمود‌های ایشان بهره‌مند می‌شد. ایشان به واقع تربیت شده مکتب فرمانده معظم کل قوا در پیش از انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: سرلشکر فیروزآبادی با پیروزی انقلاب اسلامی به جهاد سازندگی پیوست و حقیقتاً در جهاد سازندگی درخشید؛ ایشان دردمند محرومان جامعه به‌ویژه مردم محروم روستا‌های کشور بود و در این رابطه جانفشانی‌های زیادی را انجام داد.

سرلشکر رشید تصریح کرد: او در طول هشت سال دفاع مقدس به‌عنوان معاون دفاعی نخست‌وزیر، مسئول امور پشتیبانی نیرو‌های مسلح بود و به یاد دارم که تلاش می‌‎کرد تا همه امکانات دولتی را در جهت پشتیبانی از رزمندگان اسلام، بسیج کند و در این رابطه نیز زحمات زیادی متحمل شد.

وی خاطرنشان کرد: سرلشکر فیروزآبادی بعد از جنگ تحمیلی اولین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح بود که با حکم فرمانده معظم کل قوا به این سِمت منصوب شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‎الانبیاء (ص) با اشاره به ویژگی‌های مدیریتی سرلشکر فیروزآبادی گفت: رفتار ایشان با فرماندهان و کارکنان ارتش و سپاه بر مبنای عدالت، انصاف، برادری و حکمت بود و این خصیصه باعث شده بود که از احترام فوق‌العاده‌ای در ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع برخوردار باشد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها