نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس:

فرهنگ دفاع مقدس یک اهرم بازدارنده در مقابل هجمه‌های دشمنان است

«ورناصری» خدمت در حوزه دفاع مقدس را یک جهاد فرهنگی و ضرورت ملی دانست و گفت: فرهنگ دفاع مقدس یک رسانه ارزشی و یک اهرم بازدارنده در مقابل هجمه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۴۷۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ - 04September 2021

فرهنگ دفاع مقدس یک اهرم بازدارنده در مقابل هجمه ها و تهاجمات دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»‌ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز میزبان «علیرضا ورناصری» نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی بود. 

ورناصری در ابتدای این دیدار خدمت در حوزه دفاع مقدس را یک جهاد فرهنگی و ضرورت ملی دانست و اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس یک رسانه ارزشی و یک اهرم بازدارنده در مقابل هجمه ها و تهاجمات دشمنان است.

وی ضمن تبریک به فرزند مسجدسلیمان بابت دریافت درجه سرداری، خواستار ایجاد دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این شهر شد و گفت: اسناد، مدارک و آثار باقیمانده از دوران دفاع مقدس در این شهر باید به مکانی انتقال یابند تا از گزند تحریف و یا فرسودگی در امان بمانند.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی مجمع نمایندگان خوزستان برای پیگیری های لازم در خصوص مطالبات مختلف حوزه دفاع مقدس خبر داد و بیان داشت: در شان استان خوزستان که پایتخت ایثار، جهاد و حماسه در کشور است این نیست که ساخت موزه دفاع مقدس آن به این کندی پیش برود.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان نیز توجه نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی به خواسته های حوزه دفاع مقدس را یک مطالبه عمومی و مردمی دانست و افزود: همانگونه که در دوران دفاع مقدس خاک خوزستان میزبان همه رزمندگان بود و یک ایران کوچک به شمار می آمد اینک نیز مطالبات این استان به اندازه یک ایران بزرگ باید در سطح ملی دیده شوند.

وی متذکر شد: تمام رخدادهای بزرگ ارزشی و معنوی مرتبط با دفاع مقدس از جمله راهیان نور، اربعین حسینی و وجود ده ها یادمان ملی در این استان باعث شده که ما نتوانیم همه مطالبات و زیربناهای لازم را برای هموطنان مان مهیا کنیم.

سردار مرادحاجتی بیان داشت: تمام شهرهای استان از جمله مسجدسلیمان نیاز به توجه بیشتر در حوزه دفاع مقدس دارند و ما تلاش خواهیم کرد که پاسخگوی خواسته های برحق جامعه رزمندگان و ایثارگران این شهرها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار