اعلام آمادگی وزارت اطلاعات برای کمک به سالم‌سازی محیط قوه قضاییه

حجت‌الاسلام خطیب در دیدار با رئیس و معاونان مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: وزارت اطلاعات برای کمک به پیشگیری و سالم سازی محیط قوه قضاییه آمادگی دارد.
کد خبر: ۴۷۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ - 05September 2021

اعلام آمادگی وزارت اطلاعات برای کمک به سالم‌سازی محیط قوه قضاییهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عبداللهی رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در دیدار با  حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب به عنوان وزیر اطلاعات، ضمن تبریک انتصابش، گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در آن حفاظت در جهت سالم سازی محیط قوه قضاییه به رییس جامعه اطلاعات کشور ارائه کرد.

عبداللهی در این دیدار ابراز امیدواری کرد که در دوره مسوولیت حجت الاسلام والمسلمین خطیب، تعامل و هماهنگی بیشتری بین اعضای جامعه اطلاعاتی کشور صورت گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات نیز اعلام کردند که وزارت اطلاعات برای کمک به پیشگیری و سالم سازی محیط قوه قضاییه، آمادگی دارد.

وی ارائه خدمت بهتر به اعضای شورای هماهنگی اطلاعات و هم افزایی در این شورا را از اهداف مهم وزارت اطلاعات عنوان کرد و گفت: امید است که همکاری همه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی تحت فرماندهی رهبر انقلاب اسلامی به ایجاد امنیت پایدار و مردم محور و ایران قوی منجر خواهد شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار