فرمانده ناجا در دیدار با وزیر اطلاعات اعلام کرد؛

آمادگی ناجا برای افزایش تعامل با وزارت اطلاعات در جهت تأمین امنیت کشور

سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی آماده افزایش سطح تعامل و همکاری‌ها خود با وزارت اطلاعات در جهت تأمین امنیت کشور را دارد، گفت: تعامل مناسبی بین ناجا و جامعه‌ اطلاعاتی برقرار است که باید سطح این همکاری‌ها عمق بیشتری پیدا کند.
کد خبر: ۴۷۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ - 05September 2021

آمادگی ناجا برای افزایش سطح تعامل و همکاری‌ها در جهت تأمین امنیت کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به همراه معاونین خود با وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات دیدار کردند.

سردار اشتری در این دیدار، ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام خطیب به عنوان وزیر اطلاعات، آمادگی نیروی انتظامی برای افزایش سطح تعامل و همکاری‌ها در جهت تأمین امنیت کشور را اعلام کرد.

وی گفت: تعامل مناسبی بین ناجا و جامعه‌ اطلاعاتی برقرار است که باید سطح آن عمق بیشتر یابد.

وزیر اطلاعات و رئیس جامعه اطلاعاتی ضمن تشکر از خدمات فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی کشور، حضور گسترده و فعال ناجا در تأمین امنیت کشور را ستودنی معرفی کردند و با اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر محور بودن وزارت اطلاعات در بین دستگاه های اطلاعاتی و ضرورت همکاری این وزارت با سایر دستگاه‌های عضو تأکید داشتند در این دوره تلاش خواهیم کرد تا سطح همکاری های فیمابین اعضای جامعه‌ی اطلاعاتی در تراز انتظارات حضرت امام خامنه‌ای برسد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار