ارشد نظامی آجا در استان خراسان جنوبی:

پهنه آسمان ایران اسلامی سرشاز از عطر شجاعت پدافند هوایی است

امیر سرتیپ دوم «محمودی» گفت: پهنه آسمان ایران اسلامی سرشاز از عطر شجاعت و فداکاری محافظان سرافراز پدافند هوایی است که با چشمان همیشه‌بیدار و هوشیاری مثال‌زدنی، ابتکار، خلاقیت و ایمان ولایی، سد محکمی را برابر دشمنان ایجاد کرده‌اند.
کد خبر: ۴۷۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ - 05September 2021

پهنه آسمان ایران اسلامی سرشاز از عطر شجاعت و فداکاری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور، امروز (یک‌شنبه) در دیدار با امیر سرتیپ دوم «محمود محمودی» ارشد نظامی آجا در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: بر مبنای وظیفه ذاتی خود و برابر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) آماده هر نوع همکاری با سایر نیرو‌های مسلح در منطقه تحت مسئولیت خود هستیم.

وی با تأکید بر اینکه پدافند هوایی امروزه در لبه پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا قدم برداشته است، افزود: اگر می‌بینید که با رصد دقیق و بی‌نقص پدافند هوایی، هدف هوایی دشمن با شکست مواجه می‌شود، نشان‌دهنده قدرت بومی و اقتدار پدافند هوایی و سایر نیرو‌های مسلح است.

امیر سرتیپ دوم «محمود محمودی» نیز در این دیدار، ضمن تبریک دهم شهریور مصادف با سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی به مجموعه پرتلاش و خستگی‌ناپذیر پدافند هوایی، اظهار داشت: پهنه آسمان ایران اسلامی سرشاز از عطر شجاعت و فداکاری محافظان سرافراز پدافند هوایی است که با چشمان همیشه‌بیدار و هوشیاری مثال‌زدنی، ابتکار، خلاقیت و ایمان ولایی سد محکمی را در برابر دشمنان میهن اسلامی ایجاد کرده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه امروزه پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن سامانه‌های فوق پیشرفته و بهره‌گیری از دانش بومی و تخصصی و توان نیرو‌های متعهد و مجرب، نقش بسیار مهمی در بازدارندگی و مقابله با تهدیدات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ایفا کرده و در صورت گستاخی دشمنان قطعا دست‌های پلید متجاوزان به حریم آسمان مقدس ایرانی اسلامی قطع و درس فراموش‌نشدنی به آن‌ها داده خواهد شد.

ارشد نظامی آجا در استان خراسان جنوبی گفت: اگر امروز آسمان جمهوری اسلامی ایران جزو امن‌ترین آسمان‌های دنیاست، بی‌شک حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی نگهبانان غیور و چشمان تیزبین پدافند هوایی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار