سومین جلسه هماهنگی برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان همدان برگزار شد

سومین جلسه هماهنگی برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان، امروز (یکشنبه) با حضور مدیر حفط آثار دفاع مقدس همدان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان و اعضای ستاد استانی این همایش، در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲ - 05September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سومین جلسه هماهنگی برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان، با حضور مدیر کل حفط آثار دفاع مقدس همدان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان و اعضای ستاد استانی این همایش، در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.

سردار مهدی ظفری، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در این جلسه اظهار داشت: ارزش های دفاع مقدس یک گنجینه معنوی است که باید قدر آن ها را بدانیم و پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه های ارزشمند نظام هستند که تجلیل از این پیشکسوتان به نوعی ترویج فرهنگ قدرشناسی است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت یک هویت است و باید در جامعه ترویج شود، ما نتوانسته ایم همانطور که همه اقشار در دفاع مقدس حضور داشتند، فرهنگ دفاع از ارزش ها را همگانی کنیم و عمومی کردن دفاع  از ارزش ها وظیفه‌ای همگانی است.

وی با بیان اینکه اگر در عملیات مرصاد مردم حضور نداشتند و دفاع همگانی صورت نمی گرفت پایان جنگ به خوبی رقم نمی خورد، ادامه داد: در بحث تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت هم باید مانند دوران دفاع مقدس عمل کرد و این روش در مساجد، محلات، حسینیه ها، روستاها و ... نهادینه شده و خود مردم  موضوع تجلیل از خانواده شهدا، پیشکسوتان و ایثارگران را ادامه دهند که خود این عمل، نوعی دفاع از ارش ها در جامعه است.  

همایش سراسری تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در 31 شهیریور 1400 به صورت سراسری و با حضور رئیس جمهور محترم، به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار