جهاد اسلامی:

تسلیم نخواهیم شد/ تنش ادامه خواهد داشت

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی هشدار داد که هر اندازه اقدامات و روش‌های تبعیض‌آمیز رژیم صهیونیستی ادامه داشته باشد، همه گزینه‌ها برای تنش موجود است.
کد خبر: ۴۷۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰ - 05September 2021

تسلیم نخواهیم شد/ تنش ادامه خواهد داشتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ولید القططی» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که دشمن صهیونیستی در پی از بین بردن نتایج نبرد «شمشیر قدس» است.

خبرگزاری سما به نقل از القططی گزارش داد، رژیم صهیونیستی می‌کوشد پس از شمشیر قدس، مسیر مقاومت و مبارزه فلسطین را منحرف کند.

وی با بیان اینکه، مبارزه یک مسئله ملی است، تأکید کرد، تل‌آویو در تلاش است ملت فلسطین و مقاومت آن را به جنگی برای بهبود شرایط زندگی در غزه تبدیل کند و محاصره را ادامه دهد.

این مسئول جهاد اسلامی خاطر نشان کرد، مقاومت فلسطین در برابر اقدامات صهیونیست‌ها تسلیم نخواهد شد؛ به ویژه اینکه رژیم صهیونیستی قصد دارد با تسهیلات ارائه شده به ملت فلسطین بازی کند و بدین ترتیب ملت و مقاومت فلسطین را تضعیف کند.

القططی تصریح کرد، ملت فلسطین تحت اشغالگری قرار دارد و در تلاش است که این کشور را آزاد کند و به استقلال برسد.

وی تأکید کرد، در شمشیر قدس، نوار غزه با کرانه باختری متحد شدند و سراسر فلسطین دست به انتفاضه زد؛ مسئله‌ای که عامل سرکوب دشمن صهیونیستی و کمک به مقاومت بود.

عضو دفتر سیاسی جهاد همچنین هشدار داد که هر اندازه اقدامات و روش‌های تبعیض‌آمیز رژیم صهیونیستی ادامه داشته باشد، همه گزینه‌ها برای تنش موجود است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار