بازداشت ۱۰۰۰ کودک فلسطینی از آغاز سال میلادی تاکنون

مرکز مطالعات اسرای فلسطین با اشاره به تداوم بازداشت کودکان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست، گزارش داد که ماه آگوست گذشته ۳۳ کودک بازداشت شدند.
کد خبر: ۴۷۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ - 05September 2021

بازداشت ۱۰۰۰ کودک فلسطینی از آغاز سال میلادی تاکنونبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مرکز مطالعات اسرای فلسطین در گزارش ماهانه خود آورده است که در ماه آگوست نیز ۳۱۰ مورد بازداشت فلسطینیان ثبت شده که ۳۳ نفر آن‌ها کودک و ۹ نفر نیز از بانوان فلسطینی بوده‌اند.

بنابر این گزارش از آغاز سال جدید میلادی تاکنون هزار کودک فلسطینی بازداشت شده‌اند که همچنان ۲۳۰ نفر از آن‌ها در اسارت بسر می‌برند.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، در این گزارش آمده است که بازداشت مخالفان سیاست‌های رژیم اشغالگر در شهر قدس اشغالی در ماه گذشته نیز ادامه داشت به گونه‌ای که بیش از یک سوم بازداشت‌ها (۱۱۵ مورد) مربوط به شهر قدس است.

همچنین هشت مورد از بازداشت‌ها نیز مربوط به نوار غزه است که از جمله آن شش نوجوانی که از دیوار حایل در مرز شرقی نوار غزه عبور کرده بودند، بازداشت شدند. ماه گذشته همچنین هفت خبرنگار به دلیل پوشش اخبار تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی در جنوب الخلیل بازداشت شدند.

مرکز یاد شده در گزارش خود آورده است که در جولای گذشته ۳۳ نفر از کودکان که همگی دانش‌آموز بودند، بازداشت شدند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار