رسانه‌های فلسطینی:

۶ اسیر فلسطینی از زندان جلبوع فرار کردند

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی شش اسیر فلسطینی موفق شده‌اند از طریق حفر تونل، از یک زندان رژیم صهیونیستی فرار کنند.
کد خبر: ۴۷۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ - 06September 2021

شش اسیر فلسطینی از زندان جلبوع فرار کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های فلسطینی به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که شش اسیر فلسطینی موفق به فرار از زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی در نزدیکی «بیسان» (در شمال فلسطین اشغالی) شده‌اند.

آن‌ها از طریق تونلی که حفر کرده‌اند، فرار کرده‌اند و در میان آن‌ها نام «زکریا زبیدی» فرمانده سابق «کتائب شهداء الاقصی» از اردوگاه «جنین» دیده می‌شود.

خبرگزاری «شهاب»، ضمن اعلام این خبر تصاویر تونلی را که اسرای فلسطینی از آن فرار کرده‌اند، منتشر کرد. زندان جلبوع یکی از زندان‌های رژیم صهیونیستی است که تحت حفاظت شدید قرار دارد.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در میان نظامیان صهیونیست وضعیت آماده‌باش اعلام شده، عملیات جستجوی گسترده‌ای برای پیدا کردن این اسرا آغاز شده و بالگرد‌ها و پهپاد‌ها نیز در این عملیات مشارکت دارند.

رژیم صهیونیستی مدعی شد که پنج نفر از اسرا از جنبش جهاد اسلامی است و نفر ششم به نام زکریا الزبیدی از جنبش فتح فلسطین است.

کانال ۲۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شده، این گمان وجود دارد که اسرای مذکور توانسته‌اند خود را به جنین برسانند.

طول کانالی که اسرای مذکور حفر کرده‌اند، به ده‌ها متر می‌رسد و خروجی آن در خارج از زندان تنها چند متر با دیوار‌های زندان جلبوع فاصله دارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار