پیام تبریک فرماندهان ارتش در پی قهرمانی ایران در مسابقات نظامی «جام دریا، غواصی عمق و اربابان سلاح»

امیر سرتیپ صباحی‌فرد و امیر سرتیپ نصیرزاده در پیام‌های جداگانه، قهرمانی نیروی دریایی ارتش در مسابقات بین‌المللی «غواصی عمق» و «جام دریا» و قهرمانی نیروی زمینی ارتش در مسابقات بین‌المللی «اربابان سلاح» را تبریک گفتند.
کد خبر: ۴۷۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ - 06September 2021

ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیام‌های جداگانه، قهرمانی نیروی دریایی ارتش در مسابقات بین‌المللی «غواصی عمق» و «جام دریا» و قهرمانی نیروی زمینی ارتش در مسابقات بین‌المللی «اربابان سلاح» را تبریک گفتند.

در پیام امیر سرتیپ صباحی‌فرد آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خبر قهرمانی نیروی زمینی ارتش در مسابقات بین‌المللی «اربابان سلاح» و قهرمانی نیروی دریای ارتش در مسابقات بین‌المللی «غواصی عمق» و «جام دریا» موجب مسرت و مباهات شد. اینجانب این موفقیت را خدمت فرماندهان محترم نیرو‌های زمینی و دریایی ارتش تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون برای ایشان آرزو دارم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد»

بنابراین گزارش، امیر سرتیپ نصیرزاده با صدور پیام‌های جداگانه، قهرمانی نیروی زمینی ارتش در مسابقات اربابان سلاح و قهرمانی نیروی دریایی ارتش در مسابقات غواصی عمق و جام دریا را به امیر سرتیپ کیومرث حیدری و امیر دریادار شهرام ایرانی، تبریک گفت.

 متن پیام فرمانده نیروی هوایی ارتش به امیر سرتیپ حیدری بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

همرزم ارجمند امیر سرتیپ کیومرث حیدری
فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

کسب مقام قهرمانی مسابقات بین‌المللی اربابان سلاح توسط کارکنان دلاور و غیرتمند نیروی زمینی ارتش را که برگ زرین دیگری به کارنامه‌ی درخشان ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود و دلیل متقنی برای سطح بالای آمادگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید، به جنابعالی و قهرمانان عزیز و خانواده‌های محترم ایشان تبریک عرض می‌نمایم.

علاوه بر این به‌عنوان همرزم شما میزبانی شایسته مسابقات بین المللی که زمینه ساز قرابت فرهنگ‌ها و آشنایی مهمانان با فرهنگ ریشه‌دار کشور عزیزمان می‌گردد، را به‌عنوان سرمایه‌ای ارزشمند قدر دانسته و برای دست‌اندرکاران آن توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده»

بنابراین گزارش، متن پیام امیر سرتیپ نصیرزاده به فرمانده نیروی دریایی ارتش به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
همرزم ارجمندم امیر دریادار شهرام ایرانی
فرمانده محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

برگزاری موفق و آبرومند مسابقات بین‌المللی غواصی عمق و جام دریا و کسب مقام قهرمانی توسط همکاران غیرتمند و سلحشورتان را به جنابعالی، قهرمانان دریادل و خانواده‌های محترم ایشان و دست اندرکاران این دوره از مسابقات تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌شک برگزاری شایسته‌ی مسابقات بین‌‌المللی که زمینه ساز قرابت فرهنگ‌ها و آشنایی مهمانان با فرهنگ ریشه‌دار کشور عزیزمان می‌گردد، نقش بسزایی در بسترسازی تعاملات دریایی با دیگر کشور‌ها خواهد داشت؛ لذا کسب این توفیق در گسترش فضای دیپلماسی دریایی را به جنابعالی تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روزافزونتان را مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده»

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها