حزب الله لبنان:

اسیران فلسطینی سیلی محکمی به اشغالگران زدند

حزب الله لبنان از فرار ۶ اسیر فلسطینی از بند رژیم صهیونیستی به مثابه سیلی محکمی به اشغالگران و شکستی برای سرویسهای اطلاعاتی وامنیتی این رژیم نام برد.
کد خبر: ۴۷۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹ - 06September 2021

اسیران فلسطینی سیلی محکمی به اشغالگران زدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حزب‌الله لبنان فرار اسیران فلسطینی از یکی زندان‌های رژیم صهیونیستی که تدابیر امنیتی شدیدی در آن اعمال می شود را به ملت و گروههای مقاومت فلسطین تبریک گفت و اعلام کرد: آنچه مجاهدان شریف (اسیران از بند رژیم صهیونیستی آزاد شده) انجام دادند به مثابه سیلی قوی به اشغالگران و اقدامات شدیدی امنیتی آنها محسوب می شود. اقدام مجاهدان (فرار اسیران فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی) شکستی برای سرویس های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی است.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد: این دستاورد نشانه دیگری از پویایی ملت فلسطین و ذکاوت و صبر و جهاد مداوم آن برای آزادی سرزمین فلسطین و اسیرانش است. این دستاورد فرصتی برای تمرکز نگاهها به موضوع اسیران و بازداشت شدگان فلسطینی در بند اسرائیل است.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد: این دستاورد فرصتی برای رسوایی اقدامات خشونت بار و قهری و خطرناک علیه اسیران فلسطینی است. از خداوند می خواهیم که حامی اسیران آزاده باشد و نیروهای مقاومت بتوانند همه اسیران را از زندانهای اشغالگران آزاد کنند و مساله اسیران کانون توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار