مدیرکل اوقاف و امور خیریه بوشهر خبر داد؛

توزیع ۱۲ میلیارد ریال بسته معیشتی در طرح شمیم حسینی در استان بوشهر

«اسماعیل‌پور» گفت: با همکاری افراد خیر، نیکوکار و واقفان ۳ هزار بسته معیشتی در طرح شمیم حسینی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال بین آسیب‌دیدگان از کرونا در استان بوشهر توزیع شد.
کد خبر: ۴۷۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳ - 06September 2021

توزیع ۱۲ میلیارد ریال بسته معیشتی در طرح شمیم حسینی در استان بوشهربه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمدرضا اسماعیل‌پور» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون 50 هزار بسته معیشتی به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا تحویل شده است اظهار داشت: طبخ غذای گرم، گوشت قربانی و تهیه بسته مهر تحصیلی ویژه دانش‌آموزان و توزیع آنها بین جامعه هدف از اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در سال جاری است.

وی از اجرا چهاردهمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در استان بوشهر خبر داد و گفت: در این مرحله 3 هزار بسته معیشتی با کمک خیران و درآمد حاصل از موقوفات و بقاع متبرکه در امامزادگان تهیه و در قالب طرح شمیم حسینی بین نیازمندان استان بوشهر در شهرها و روستاها توزیع شد.

اسماعیل پور با بیان اینکه طرح شمیم حسینی به میزبانی آستان مقدس امام‌زاده عبدالمهیمن بوشهر اجرا شد خاطر نشان کرد: دومین رزمایش شمیم حسینی در استان بوشهر در سال جاری از امام‌زاده عبدالمهیمن بوشهر آغاز شد و در مرحله نخست این طرح 2 هزار و 500 بسته غذایی بین هیئت‌های مذهبی و بقاع متبرکه برای تحویل به نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اضافه کرد: در مرحله دوم طرح شمیم حسینی 3 هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی و حبوبات به ارزش هر بسته 4 میلیون ریال آماده و تحویل نیازمندان و جامعه هدف می‌شود.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه 30 هزار پرس غذای گرم در سراسر استان به افراد مورد هدف تحویل شد افزود: هدف از اجرا رزمایش شمیم حسینی حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا است که در این مرحله به ارزش 12 میلیارد ریال بسته غذایی میان نیازمندان توزیع می‌شود.

وی هدف اصلی اجرا طرح شمیم حسینی را یاری رساندن به نیازمندان واقعی و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در تأمین معاش و زندگی دانست و بیان کرد: اوقاف و خیران با اجرا طرح شمیم حسینی با تهیه بسته‌های غذایی، بهداشتی و همچنین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان خدمات لازم به جامعه هدف ارائه می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به رسیدگی به دانش‌آموزان نیازمند تصریح کرد: هفته آینده طرح مهر تحصیلی با هدف حمایت از دانش‌آموزان استان اجرا و 2 هزار بسته تحصیلی از محل موقوفات و نیت واقفان در حمایت از دانش‌آموزان نیازمند تهیه و توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار