وصیت‌نامه «باباعلی آزرده اسرمی»؛

همه ما در برابر نسل‌های آینده جامعه اسلامی مسئول هستیم

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «باباعلی آزرده اسرمی» آمده است: همه ما در برابر نسل‌های آینده جامعه اسلامی خودمان که باید رمز ایثار را از پیشینیان خود آموزش ببینند، مسئول هستیم.
کد خبر: ۴۷۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲ - 06September 2021

همه ما در برابر نسل‌های آینده جامعه اسلامی مسئول هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«باباعلی آزرده اسرمی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «میاندورود» است که در ادامه زندگی‌نامه و وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

«باباعلی آزرده اسرمی» فرزند «رمضان» پانزدهم شهریور ۱۳۴۲ در شهرستان میاندورود به دنیا آمد و در تاریخ پنجم دی ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید باباعلی آزرده اسرمی

با درود و سلام بر امام زمان، ولی عصر (عج) و نائب بر حق او امام خمینی و امت شهیدپرور ایران و سپاس خداوند بزرگ و متعال که انسان‌ها را آفریده و جان‌های ما، امانتی است در نزد ما چه بهتر که این امانت‌ها را در راه حق بکار گیریم؛ و در حق نثار کنیم حق را یاری کنیم آن گاه که دشمن بر ما هجوم آورده و می‌خواهد حیثیت و ناموس و انسانیت و آزادگی ما را از بین ببرد، بر ما واجب است و باید به جبهه‌ها رفت و چه از نظر نیروی انسانی و چه از نظر مادی کمک کرده و اگر خدای ناکرده کم کاری صورت گیرد، همه ما در برابر نسل‌های آینده جامعه اسلامی خودمان که باید رمز ایثار را از پیشینیان خود آموزش ببینند، مسئول هستیم و من این مسئولیت را احساس کردم که به این دریای بی کران پیوستم و به جبهه‌ها رفتم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار