فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان خبر داد؛

تزریق دوز اول واکسن کرونا به ۳۳ درصد افراد واجد شرایط در «دهگلان»

سردار «حسینی» با اشاره به استقبال خوب مردم «دهگلان» از طرح واکسیناسیون کرونا، گفت: تاکنون ۱۶ هزار و ۵۵۰ نفر معادل ۳۳ درصد جمعیت افراد واجد شرایط این شهرستان، دوز اول واکسیناسیون کرونا را دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۴۷۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶ - 07September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان صبح امروز (سه‌شنبه) در جریان بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان «دهگلان»، اظهار داشت: تسریع و تلاش برای تامین واکس کرونا باید در دستور کار مراکز تجمیعی و پایگاه‌های سلامت استان باشد که خدمات در این مراکز باعث استقبال خیلی خوب مردم استان و شهرستان دهگلان شده است.

33 درصد جمعیت افراد واجد شرایط دوز اول واکسیناسیون کرونا را دریافت کرده‌اند

وی با اشاره به طرح شهید سلیمانی در راستای بیماریابی، قرنطینه، هدایت افراد مشکوک به کرونا و برگشت شهرستان‌های استان از وضعیت قرمز به حالت عادی، گفت: این طرح در دستور کار سپاه و بهداشت و درمان استان در راستای کاهش و کنترل این بیماری است.

فرمانده سپاه استان کردستان با اشاره به استقبال خوب مردم دهگلان از طرح واکسیناسیون کرونا، بیان داشت: طبق گزارش‌های واصله، تاکنون ۱۶ هزار و ۵۵۰ نفر معادل ۳۳ درصد جمعیت افراد واجد شرایط این شهرستان، دوز اول واکسیناسیون کرونا را دریافت کرده‌اند.

33 درصد جمعیت افراد واجد شرایط دوز اول واکسیناسیون کرونا را دریافت کرده‌اند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها