مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

ارتقای کیفیت مدارس شاهد نیازمند برنامه‌ریزی علمی است

«پورحسن» گفت: ارتقای کیفیت خدمات آموزشی، تعلیمی و تربیتی مدارس شاهد، تبیین فرهنگی و برنامه‌ریزی علمی و مدون می‌خواهد که با حضور فرهنگیان ایثارگر و فرهیخته این امر ممکن حواهد شد.
کد خبر: ۴۷۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶ - 07September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، عباس پورحسن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در نشست ستاد شاهد آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: ارتقای کیفیت خدمات آموزشی، تعلیمی و تربیتی مدارس شاهد تبیین فرهنگی و برنامه‌ریزی علمی و مدون می‌خواهد که با حضور فرهنگیان ایثارگر و فرهیخته این امر ممکن خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی به نقش مهم و تاثیرگذار ایثارگران در حفظ اهداف عالی مدارس شاهد اشاره کرد و افزود: یکپارچگی فعالیت‌ها با محوریت تحقق اهداف مدارس شاهد، منطبق با ساختار و قوانین و مقررات نظام تعلیم و تربیت موجب ایجاد شاخصه‌های برتری در میان دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر خواهد بود.

پورحسن با قدردانی از اقدامات انجام گرفته، از دلسوزی و احساس مسئوليت دوچندان معلمان و ایثارگران در خصوص اجرای فعالیت‌های فرهنگی و تعلیمی، گفت: امیدوارم علیرغم همه مسائل و چالش‌ها سال تحصیلی جدید را توام باهم‌فکری و نگاه مدبرانه مسئولین و مدیران با موانع کمتر و نظارت حداکثری شروع کنیم.

در این نشست از سه معلم آزاده بازنشسته، دو رئیس ناحیه آموزش و پرورش و سه تن از مدیران مدارس شاهد و ایثارگر به پاس خدمات شایسته‌شان تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار