چاپ دو کتاب درباره پیامبر (ص) و حضرت زهرا (س)

دو کتاب «گل‌برگ‌های نبوی» و «گل‌برگ‌های فاطمی» درباره پیامبر اکرم (ص) و حضرت زهرا (س) به‌زودی راهی بازار نشر می‌شوند.
کد خبر: ۴۷۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ - 07September 2021

چاپ دو کتاب درباره پیامبر (ص) و حضرت زهرا (س)به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، محمد مطهر، نویسنده از چاپ و انتشار دو کتاب با عنوان‌های «گل‌برگ‌های نبوی» و «گل‌برگ‌های فاطمی» خبر داد و گفت: «گل‌برگ‌های نبوی» درباره زندگی و سیره و شخصیت حضرت رسول اکرم (ص) و «گل‌برگ‌های فاطمی» درباره زندگی و شخصیت حضرت صدیقه طاهره (س) همراه همه تفاسیر شعری از استاد و شاعر بزرگ قم مرحوم حاج حسین فولادی است.

وی افزود: چاپ نفیس و پردوام همواره در نظر عموم به طور ویژه مورد عنایت قرار می‌گیرد. چینش در این کتاب‌ها هم نظیر دیگر مجموعه‌های من نظیر گلبرگ‌های حسینی، گلبرگ‌های علوی و گلبرگ‌های رضوی حوی مطالبی از ولادت تا شهادت است مطالبی در خصوص نحوه و زمان ولادت، کودکی، نوجوانی و جوانی، ازدواج، فرزندان و رسالت موفق که به سرانجام رسانیده و در پایان شهادت به همراه حکایت‌ها و داستان‌های مفید است. این‌کتاب‌ها با ۵۰۰ صفحه چاپ می‌شوند.

این‌نویسنده گفت: در تألیف و گردآوری همه کتب از نظرات کارشناسان و صاحبان ایده و اندیشه استفاده می‌کنم. چون من خود را خادمی می‌دانم پس همه کتاب‌هایم را به واژه گل مزین کرده‌ام و این روال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/120

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار