فرمانده هوانیروز ارتش مطرح کرد؛

ارتقای تسلیحات هوانیروز با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان

امیر سرتیپ قربانی گفت: همکاری با شرکت‌های دانش بنیان منجر به ارتقای توانمندی‌های تسلیحاتی هوانیروز شده است و از استفاده از توانمندی‌های آن‌ها در هیچ بخشی دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۴۷۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸ - 07September 2021

ارتقای توانمندی تسلیحات هوانیروز با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در اصفهان ضمن گرامیداشت ایام محرم و فرهنگ امام حسین (ع) اظهار داشت: بیان فرمانده کل ارتش این بود که ارتشی که پادگان‌هایش حسینیه باشد، شکست‌ناپذیر است.

وی حماسه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران را تأثیر گرفته از فرهنگ عاشورا و محرم دانست و افزود: حماسه‌های امروز ارتش، نتیجه اعتماد حضرت امام خمینی (ره) به این یگان در آغاز پیروزی انقلاب و همراهی ارتش با مردم و اطاعت‌پذیری محض از ولایت است.

فرمانده هوانیروز ارتش ارتقای توانمندی‌های تسلیحاتی هوانیروز و افزایش برد عملیاتی موشک‌های بالگرد‌های هوانیروز، وجود سامانه‌ای هوشمند اجرای آتش موشکی و سامانه‌های کاملاً بومی شب پرواز را نتیجه اعتماد به درون کشور و همکاری گسترده با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی برشمرد و عنوان کرد: در افزایش توانمندی عملیاتی هوانیروز در خدمت به مردم و در تولید قدرت دفاعی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی از زحمات و اقدامات سرتیپ خلبان «سید قاسم خاموشی» در سال‌های فرماندهی پایگاه چهارم هوانیروز در اصفهان و در سال‌های قبل در فرماندهی پایگاه هوانیروز مسجد سلیمان تقدیر و خاطرنشان کرد: نقش ویژه امیر خاموشی در سال‌های مختلف باعث شد تا برای استفاده بیشتر از زحمات و توانمندی‌هایشان در ستاد فرماندهی هوانیروز از خدمات وی بهره ببریم.

امیر سرتیپ قربانی با معرفی سرهنگ ستاد خلبان «بهرام نظری» به‌عنوان فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش گفت: او را خلبان و فرمانده‌ای مدیر و مدبر، فهیم، شجاع و ولایتمدار می‌دانیم و یقیناً او اقدامات و خدمات امیر خاموشی را در این مسیر مهم و سرنوشت‌ساز ادامه خواهد داد و ارتقا خواهد بخشید.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار