نماینده مردم در مجلس:

هشدار فرمانده نیروی زمینی سپاه در چارچوب قوانین بین‌المللی است

حیدری با بیان اینکه هشدار فرمانده نیروی زمینی سپاه در چارچوب قوانین بین‌المللی است، گفت: هر آنچه که باعث تعرض به امنیت ملی باشد، نیرو‌های نظامی و دستگاه‌های امنیتی با آن برخورد قاطع خواهند کرد.
کد خبر: ۴۷۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ - 07September 2021

هشدار فرمانده نیروی زمینی سپاه در چارچوب قوانین بین‌المللی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: گروهک‌های تروریستی از حمایت‌های مادی و معنوی برخی از کشور‌های فرا منطقه‌ای برخوردار بوده از نظر جغرافیایی در منطقه اقلیم کردستان و سایر مناطق مرزی مشترک مستقر هستند و متأسفانه بعضی عوامل دیگر نیز با تروریست‌ها همکاری دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: آنچه اهمیت دارد حمایت‌های مادی و معنوی کشور‌های فرا منطقه‌ای مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی از گروهک‌های ضد انقلاب است  که همه آن‌ها برای جمهوری اسلامی ایران شناخته شده هستند.

وی افزود: قواعد بین‌المللی به ایران اجازه داده تا در صورت ارتکاب اقدامی از سوی تروریست‌ها علیه امنیت ملی، برای دفاع از خاک خود به مقر تروریست‌ها بدون توجه به اینکه در کدام کشور هستند ضربه وارد شود.

حیدری بیان کرد: از این جهت هشدار فرمانده نیروی زمینی سپاه در چارچوب قوانین بین‌المللی است و  هر آنچه که باعث تعرض به امنیت ملی باشد، نیرو‌های نظامی و دستگاه‌های امنیتی با آن برخورد قاطع خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به حمایت‌های مالی و معنوی کشور‌های معاندی، چون آمریکا و رژیم صهیونیستی از گروهک‌های ضد انقلاب طبیعتا آن هاخواستار انجام عملیات‌های تروریستی در راستای نا امن سازی ایران هستند.

وی ادامه داد: اقدامات گروهک‌های تروریستی نقاط مرزی غرب و شرق همواره با پاسخ قاطع نیرو‌های نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی روبرو بوده و در آینده نیز چنین برخوردی ادامه دارد.

حیدری یادآور شد: اقدامات گروهک‌های تروریستی نسبت به گذشته چشمگیر نیست، اما با این حال هرگونه اقدام علیه امنیت ملی در هر سطح و اندازه، جمهوری اسلامی حق پیگیری را برای خود محفوظ می‌داند و  با اخلالگران امنیت، برخورد می‌کند.  

وی گفت:  هدف قرار گرفتن پایگاه‌های گروهک تروریستی در کشور‌های همسایه مسبوق به سابقه است، اما آنچه قابل توجه بوده هزینه کردن کشور‌های مدعی صلح بین المللی برای نا امن کردن منطقه است.

منبع: خانه ملت 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار