معرفی کتاب؛

«تفنگ یک‌بار مصرف»

کتاب «تفنگ یک‌بار مصرف» از مجموعه پنج جلدی طنز «ماست من شیرینه» است که توسط انتشارات «خط شکنان» وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به چاپ رسیده است.
کد خبر: ۴۷۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۸ - 10September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، کتاب «تفنگ یک‌بار مصرف» از مجموعه پنج جلدی طنز «ماست من شیرینه» است که توسط انتشارات «خط شکنان» وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به چاپ رسیده است.

کتاب «تفنگ یک‌بار مصرف» اولین جلد از این مجموعه طنز است که به قلم «محمدعلی‏ همتی» در بهار 1400 به زیور طبع آراسته شده است.

در بخشی از متن این کتاب آمده است:

من یک ماست فروشم. تو این اوضاع کسادی بازار، کاری ندارم جز این که یک تکه کارتن تخم مرغی بردارم و با نیزه و مرکب شروع کنم سیاه مشق نوشتن برای اونهایی که دلشون گرفته و حوصله هیچ کاری ندارن؛ برای اون‌هایی که دلشون از دست باجناقشون یک کاسه آب دوغ خیار شده.

برای خانمی که آقای خونه بهش کم محلی می‌کنه و برای آقایی که خانمش مدام نق می‌زنه؛ گل پسرایی که تو فضای مجازی هستن و دختر خانمایی که دارن با بینی و لب و لوچه شون ور می‌رن. خلاصه این چهارتا جمله را هرکسی خواست بخونه، بخونه. خدا بده برکت! ماست من خیلی شیرینه!

بله، یک رژۀ عالی، در سطح تیم ملی توی محلۀ شنگولستان رفتیم و با اتوبوس‌های بنز عصر یخبندان رفتیم تهران. شهر هزار افسان. چه حالی می‌داد وقتی پردۀ آبی و شیشه‌های خط خطی ماشین را می‌زدی کنار و هوای آبان ماه از توی مسیر می‌خورد تو پک و پوزت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار