معرفی کتاب؛

«موش‌‏های‏ صحرایی،‏ گربه‌های‏ موجی»

کتاب داستان و رنگ‌آمیزی کودک «موش‏‌های‏ صحرایی، ‏گربه‏‌های‏ موجی» با موضوع دفاع مقدس، توسط انتشارات «خط شکنان» وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد به چاپ رسیده است.
کد خبر: ۴۷۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ - 15September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، کتاب داستان و رنگ‌آمیزی کودک «موش‌‏های‏ صحرایی، ‏گربه‌های‏ موجی» با موضوع دفاع مقدس به قلم «محمدعلی همتی» به زیور طبع آراسته شده است.

این کتاب توسط انتشارات «خط شکنان» وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، سال ۱۴۰۰ در ۱۲ صفحه به چاپ رسیده است.

در بخشی از متن کتاب آمده است:

روزی از روز‌ها داخل سنگر با دوستان مشغول صحبت بودیم که ناگهان یکی از پشت سر به من لگد محکمی زد، با تعجب پشت سرم را نگاه کردم، ولی کسی نبود. تازه متوجه شدم کار یک موش صحرایی بدجنس بوده که برای پیدا کردن غذا به داخل سنگر آمده بود. اسلحه را برداشتم و به سمت آن موش تیراندازی کردم تا مجبور شد فرار کند.

یک روز برای گرفتن غذا از سنگر بیرون رفتم، در همین فرصت یک موش صحرایی وارد سنگر شده بود، آن موش رفته بود سراغ کیف، وسایلم و با سوراخ کردن آن مشغول خوردن تنقلات و خوراکی‌ها شده بود. وقتی وارد سنگر شدم دیدم آن موش صحرایی با هیکل چاقش تمامی خوراکی هایم را خورده و کنار سنگر دراز کشیده است. همین که نگاهش به من افتاد فهمید صاحب آن کیف من هستم، سریع از سنگر فرار کرد.

روزی دیگر یک موش صحرایی چاق وارد سنگر شد، موش صحرایی به دنبال غذا هر جایی را سرک می‌کشید، ولی از شانس بدش چیزی نصیبش نشد، وقتی موش صحرایی از غذا ناامید شد با عصبانیت رفت سراغ رزمنده‌ای که گوشه‌ای سنگر خواب بود. موش موذی انگشت پای آن رزمنده را جوید رزمنده فریاد زد و از خواب پرید. موش صحرایی که فهمید و اوضاع خوب نیست، سریع فرار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار