در جنایتی جدید؛

رژیم صهیونیستی خانواده ۹ نفره فلسطینی را مجبور به تخریب خانه‌ کرد

رژیم صهیونیستی یک خانواده نُه نفره فلسطینی در شهر قدس اشغالی را وادار کرد تا به بهانه نداشتن مجوز ساخت، خانه خود را تخریب کند.
کد خبر: ۴۷۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳ - 09September 2021

رژیم صهیونیستی خانواده ۹ نفره فلسطینی را مجبور به تخریب خانه‌ کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مرکز اطلاعات وادی حلوه در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی خانواده «دویک» ساکن محله البستان در شهرک سلوان واقع در قدس اشغالی را وادار کرد تا خانه خود را تخریب کند.

شهرداری قدس اشغالی ۲۰ روز پیش حکم تخریب این خانه را به بهانه نداشتن مجوز ساخت صادر کرد و خانواده دویک را وادار کرد که هزینه تخریب خانه را پرداخت یا خود اقدام به تخریب خانه کنند.

بنابر گزارش خبرگزاری آناتولی، مساحت این خانه که در سال ۲۰۱۷ بنا شده است، ۸۰ متر مربع بوده و ۹ نفر از جمله ۷ کودک در آن زندگی می‌کردند.

تخریب خانه‌های فلسطینیان یکی از ابزار‌های رژیم صهیونیستی برای تحت فشار قرار دادن فلسطینیان و وادار کردن آن‌ها به کوچ اجباری از شهر قدس اشغالی است و در صورت صدور حکم تخریب، فلسطینیان به دلیل پرداخت نکردن هزینه تخریب خانه، مجبور می‌شوند به دست خود خانه‌هایشان را تخریب کنند.

گزارش نهاد‌های حقوقی و مرکز اطلاعات ملی فلسطین نشان می‌دهد که از سال ۱۹۶۷ (اشغال قدس) تاکنون تعداد خانه‌های تخریب شده در این شهر مقدس به بیش از ۱۹۰۰ خانه رسیده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار