مراسم تکریم و معارفه مدیران کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، امروز با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰ - 08September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «محمد رضایی کوپایی» طی حکمی از سوی سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، به‌عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان منصوب شد.

در همین راستا، مراسم تکریم و معارفه مدیران‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور حضرت آیت‌الله «سیدیوسف طباطبائی‌نژاد» نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امیر سرتیپ «محمدرضا تقی‌پور» رئیس بازرسی و امور حقوقی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.

در این مراسم ضمن معارفه سرهنگ «کوپایی»، از خدمات ارزنده سردار «مجتبی شیروانیان» مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان تقدیر به عمل آمد.

مراسم تکریم و معارفه مدیران کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان برگزار شد

در متن حکم انتصاب مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان آمده است:

جناب سرهنگ پاسدار «محمد رضایی کوپایی»

با استعانت از خداوند سبحان و نظر به سوابق و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به‌عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان منصوب می‌نمایم.

انتظار است برابر اساسنامه سند راهبردی بنیاد و تدابیر رئیس بنیاد، با همکاری استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولین کشوری در استان و استفاده مناسب از ظرفیت‌های موجود در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و هم‌افزایی با پیشکسوتان دفاع مقدس و سازمان‌های مردم‌نهاد، نسبت به اجرای برنامه‌های ابلاغی اقدام کنید.

ان‌شاءالله با توکل و استمداد از خداوند متعال و پیروی از دستورات نورانی حضرت امام خمینی (رحمة‌الله علیه) و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) و شهیدان والامقام، در جهت انجام ماموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

مراسم تکریم و معارفه مدیران کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها