تمام ظرفیت‌ بیمارستان منطقه‌ای ارتش کرمان در خدمت مردم است

«امیر غلامعلیان» گفت: امروز ظرفیتی که در بیمارستان منطقه‌ای ارتش در کرمان وجود دارد یک ظرفیت بی‌نظیر است و جزء اولین یگان‌هایی بودیم که تمام ظرفیت‌های خود را در خدمت مردم کرمان گذاشتیم.
کد خبر: ۴۷۶۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳ - 09September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،به مناسبت هفته گرامیداشت بهداری رزمی با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا و به همت بیمارستان امام حسین (ع) ارتش کرمان، امروز اولین آیین تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس بیمارستان برگزار و از تندیس دفتر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس رونمایی شد.

امیر سرتیپ دوم «امیر غلامعلیان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا در این مراسم با تقدیر از کادر درمان بیمارستان که یکی از طلیعه‌داران ماندگار دوران انقلاب اسلامی است را زنده نگه داشته‌اند، اظهار داشت: در زمان جنگ تحمیلی، دشمنی که تا بن دندان مسلح بود و با پشتیبانی تجهیزاتی و تسهیلاتی بیش از ۲۸ کشور دنیا، قصد تجاوز به خاک کشور را داشت، در مقابل این دشمن ایستادگی کردیم و در حال حاضر هم، شرایط مدافعان سلامت و کسانی که که در صحنه سلامت جامعه، درگیر هستند، دقیقا به همین حالت است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا عنوان کرد: در بین رزمندگان دفاع مقدس، انگیزه مادی وجود نداشت و با وجود تحریم‌هایی که وجود داشت، رزمندگان با دست خالی حماسه‌هایی می‌آفریدند و در حال حاضر هم مدافعان سلامت که در صف اول ایستاده‌اند در این شرایط سخت حماسه‌آفرینی می‌کنند و نمودهای پیشرفتشان را در رسانه‌ها می‌بینید.

وی ادامه داد: انگیزه‌ای که در دوران دفاع مقدس وجود داشت و اسناد افتخارش نمود پیدا کرده است، انگیزه خودباوری بود که در رزمندگان اسلام وجود داشت و در برابر تمام فتنه‌ها و در مقابل تمام اتفاقاتی که می‌توانست طومار یک کشور و نظام را در هم بپیچد بیمه کرد و امروز هم همان انگیزه خودباوری علی‌رغم گذشت چهار دهه از دوران دفاع مقدس در بین جوانان و پزشکان و کادر درمان وجود دارد و این یک ارتباط مقدس است که اعتقاد دارم این ارتباط با دریافت کلامی از مقام معظم رهبری کشور را بیمه کرده و قطعا این ارتباط و امنیت در سراسر دوران انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

غلامعلیان افزود: واژه‌های بسیار زیبایی در زمان دفاع مقدس وجود داشت که وقتی کالبدشکافی می‌کنیم به‌عنوان مثال، قشری که در جهاد سازندگی خدمت می‌کردند به‌عنوان سنگرسازان بی‌سنگر معروف بودند، همین مصداق را در عصر فعلی برای کادر درمان و مدافعان سلامت کشورمان داریم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا گفت: پزشکان و کادر سلامت، سنگری برای دفاع از خودشان برای مقابله با این بیماری ندارند، سنگرشان همان ماسکی هست که به صورتشان می‌زنند و لباسی محافظتی است که بر تن دارند. امروز ظرفیتی که در بیمارستان منطقه‌ای ارتش در کرمان وجود دارد یک ظرفیت بی‌نظیر است و جزء اولین یگان‌هایی بودیم که تمام ظرفیت‌های خود را در خدمت مردم کرمان گذاشتیم.

وی افزود: بیمارستان ارتش را با تمام ظرفیت در خدمت به مردم قرار داده و ثابت کرده‌ایم که اگر در دوران دفاع مقدس رزمندگان جان خودشان را در کف دست خود قرار دادند و در مقابله با دشمن نثار جمهوری اسلامی کردند، امروز ارتش هم تمام تجهیزات خود را در خدمت به مردم قرار داده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز این افتخار را دارد که با قدرت فزاینده خود، مصداق واقعی أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ است، چرا که در رصد تهدیدات، کنترل مرز،  در مقابله با دشمن، با هیچ کسی شوخی نداریم و با قدرت از مرزهایمان حراست کرده و طرح‌های مختلف عملیاتی را برای مراقبت از مرز پیش‌بینی و اجرایی کرده و آنچه که به ارتش، آرامش و ثبات خاطر داده،  مردم با روحیه و امیدوار به آینده‌ای است که در پشت جبهه دعاگوی ارتش هستند و این بسیار مهم و ارزشمند است.

غلامعلیان اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی این افتخار را دارد که تمام ظرفیت‌های خود و بیمارستان ارتش از جمله تخت‌های بستری و آی‌سی‌یو را در خدمت به مردم کرمان قرار داده است و محدودیت خدمت‌رسانی به کادر ارتش را از بیمارستان برداشته و در خدمت مردم گذاشته است. هفته بهداری رزمی را گرامی داشته و از تمام افرادی که در مجموعه بهداشت و درمان در خدمت مردم بوده و مجموعه کادر درمانشان تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم هر چه زودتر شاهد نابودی این ویروس باشیم.

تمام ظرفیت‌ بیمارستان منطقه‌ای ارتش کرمان در خدمت مردم است

تمام ظرفیت‌ بیمارستان منطقه‌ای ارتش کرمان در خدمت مردم است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها