مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندارن برگزار می کند:

فراخوان مسابقه طراحی معماری اِلمان اصلی مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

فراخوان مسابقه طراحی معماری المان اصلی مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران منتشر شد.
کد خبر: ۴۷۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴ - 20October 2013

فراخوان مسابقه طراحی معماری اِلمان اصلی مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

 به گزارش خبر گزاری دفاع مقدس، مسابقه طراحی معماری اِلمان اصلی مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران با هدف ارائه بیان هنری با موضوع شهادت، ایثار، مقاومت و پیروزی، توجه به کلام نورانی امیرالمومنین(ع): (خوض فی الغمرات للحق/ ( خوض کنید (فرو روید) در گرداب حوادث برای حق)، توجه به اکوسیستم و فرهنگ بومی مردم مازندران برگزار می شود.

در این طرح از نظر منظر شهری تناسب، دید مناسب از تمام نقاط پارک موزه، طراحی شب اِلمان، راستای مناظر و اِلمان های اطراف اّلمان اصلی و دید بصری مناسب به میدان و (عدم بستن دید برای مسیرهای ترافیکی پیرامون)، ارتباط منطقی حجم با عرض المان و مناظر اطراف آن با در نظر گرفتن فاصله و زاویه دید و در نظر گرفتن طرح های بالادست، تأسیسات زیربنایی  و نکات فنی دسترسی به المان  (با توجه به قرارگیری آن در وسط دریاچه) از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در بخش مشخصات فنی و خواسته های طرح معیار آن  پیش بینی اصول اجرایی طرح و قابلیت سازگاری و ماندگاری مصالح با اقلیم معتدل ومرطوب مازندران می باشد.

مکان احداث المان (مطابق کروکی پیوستی) در مازندارن و ساری واقع در پارک موزه دفاع مقدس مازندران می باشد.

ارائه آثار به صورت معرفی کامل طرح با ارائه در شیت های70cm×50cmبه صورت پرینت رنگی شامل: سایت پلان در مقیاس 1/200، پلان در مقیاس 1/100 نماها در مقیاس 1/100 پرسپکتیو در مقیاس آزاد (سه بعدی، جزییات لازم و فایل کامپیوتری کلیه مدارک و نقشه ها و ساخت ماکت با حداقل ارتفاع 25 سانتیمتر می باشد.

لازم به ذکر است در خصوص مهلت طراحی و نحوه ارسال آثار باید تا پایان وقت اداری 25 آذر ماه سال جاری به دبیرخانه فراخوان، مستقر در دفتر فنی مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران واقع در:  ساری، جاده گلما- جنب شهرک استانداری- کدپستی۶۵۱۴۷-۴۸۱۷۱ارسال و یا حضورا در قبال اخذ رسید تحویل گردد. ودر صورت هر گونه مشکلی با شماره تلفن 3271788-0151 تماس حاصل نماید.

ارسال آثار از طریق E-mailصرفا برای شرکت کنندگان خارج از کشور و به آدرس الکترونیکی sajed.mazandaran@gmail.comامکان پذیر می باشد.

ضمنا از شرکت کنندگان محترم تقاضا می شود جهت معرفی، رزومه خود را همراه آثار ارسال نمایند.

گفتنی است در این مسابقه نفر اول لوح تقدیر و مبلغ  صد میلیون ریال، نفر دوم لوح تقدیر و پنجاه میلیون ریال و نفرسوم لوح تقدیر و سی میلیون ریال دریافت می کنند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا قلیزاده
|
-
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
0
0
ba arze salam va khase nabashid
lotf konin tarikhe ersale madarek ro ham begin
نظر شما
پربیننده ها