عضو کمیسیون امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اقدامات شوراهای شهر باید براساس آمایش سرزمینی باشد

حدادی گفت: موضوع حفظ بیت‌المال و نقش ویژه شوراهای شهر نسبت به آمایش سرزمینی از مواردی است که می‌بایست در انجام هر اقدامی مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۴۷۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۰ - 10September 2021

اقدامات شوراهای شهر باید براساس آمایش سرزمینی باشدعلی حدادی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس در ارتباط با لزوم توجه شوراها به وظایفشان اظهار داشت: اعضای شوراهای شهر باید پاسخگوی عملکرد خودشان در دوره فعالیتشان باشند و طبق قانون و شرح وظایفی که قانون برای شوراها تعریف کرده، عمل کنند.

وی تصریح کرد: مردم انتظاری که از شوراهای شهر دارند این است که شهردارانی قوی، توانمند و سالم را انتخاب کنند تا بتوانند در مبارزه جدی با فساد و رانت‌خواری نقش مؤثری داشته باشند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس خاطرنشان کرد: نظارت بر عملکرد شوراها در کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس پیش‌بینی شده و این موضوع در صحن هم مطرح خواهد شد؛ مطالبه‌گری مجلس از شوراها به‌طور جدی در دستور کار است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس در پایان گفت: موضوع حفظ بیت‌المال و نقش ویژه شوراها نسبت به آمایش سرزمینی از مواردی است که می‌بایست در انجام هر اقدامی سرلوحه فعالیت‌ها باشد.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار