نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

معنویت شهید «مدنی» مثال‌زدنی بود

حجت‌الاسلام «آل هاشم» گفت: شهید مدنی در ولایت‌مداری جزو انسان‌های نمونه و مطیع محض امام (ره) بوده و معنویت ایشان مثال‌زدنی بود.
کد خبر: ۴۷۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲ - 11September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در رابطه با شش نفر از فلسطینیان که از زندان رژیم اشغالگر قدس گریختند، اظهار داشت: من این اقدام را لرزشی در خانه‌ عنکبوت می‌دانم؛ شش زندانی شجاع، بامداد روز دوشنبه گریختند که نشان‌دهنده‌ ضعف سرویس امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی است.

وی اضافه کرد: زندانیان برای رسیدن به نقطه رهایی خود، تونلی نسبتاً طویل را حفر کردند که اقتدار امنیتی صهیونیست‌ها را به چالش کشیده و نشان می‌دهد که آنها در سرزمین خود نیز توان مراقبت را ندارند.  این اقدام شجاعانه نشان می‌دهد که رژیم خبیثی که برای ایران خط و نشان می‌کشد، ضعیف‌تر از حد تصور بوده و به تمثیل سید حسن نصر الله بود که گفت، «رژیم صهیونیستی از لانه عنکبوتی سست‌تر است.»

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه این فرار، تبدیل نمادی برای انسجام و هم‌افزایی گروه‌های مقاومت فلسطین شده است، متذکر شد: فرار تاریخی شش اسیر فلسطینی، تبدیل به الگویی برای همه‌ی اسیران در بند فلسطینی و غیر آن شده است. این اقدام ماندگار، یک اثر از خود بر جای گذاشت که نشان می‌دهد، در هر شرایطی حتی ناامیدی شدید، راه باز است؛ به شرطی که انسان بخواهد.

امام جمعه تبریز در ارتباط با انتخابات پیش‌ِ روی عراق یادآور شد: عمده جریان‌های موثر در انتخابات آینده‌ی عراق و اولین قدرت مهم در آن، جریان مقاومت بوده که قدرت آن در ائتلاف فتح با رهبری العامری است و مورد پذیرش سایر قدرت‌ها و احزاب این کشور است که پایان اشغالگری آمریکا در عراق و روابط جمهوری اسلامی ایران،چین و روسیه را بررسی می‌کند.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به دومین ائتلاف عراق، افزود: دومین اعتلاف قدرتمند عراق، اعتلافی وابسته به مقتدا صدر بوده که از حامیان اصلی شکل‌گیری دولت الکاظمی در این کشور بود و در سودای ابقای الکاظمی در آن کشور است. ائتلاف نیروهای ملی، چند ماه پیش توسط ائتلاف حکمت و نصر شکل گرفت که از اشتراکات زیادی با اعترافات دیگر برخوردار است و به خلع سلاح مقاومت تاکید دارد.

وی در پایان تاکید کرد: سر برآوردن نسلی بیدار از جوانان و مردم عراق، مهمترین نکته بوده که به برکت خون و شهادت شهیدان انسان‌سازی چون شهید سلیمانی و ابوبکر المهدی المهندس، مردم این کشور به بیداری مبارکی دست یافتند که امید پیروزی آنها را چند برابر کرد. شهید مدنی در ولایت‌مداری جزو انسان‌های نمونه و مطیع محض امام (ره) بوده و معنویت ایشان مثال‌زدنی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار