با حضور سرلشکر فیروزآبادی

مجتمع فرهنگی «شهید طهرانی‌مقدم» در سازمان پدافند غیرعامل افتتاح شد

مجتمع فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل کشور که به نام شهید طهرانی‌مقدم مزین شده، صبح امروز با حضور جمعی از مقامات لشکری و کشوری افتتاح شد.
کد خبر: ۴۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳ - 02June 2015

مجتمع فرهنگی «شهید طهرانی‌مقدم» در سازمان پدافند غیرعامل افتتاح شد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی «شهید طهرانیمقدم» سازمان پدافند غیرعامل صبح امروز با حضور سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، امیر دریادار پیمان جعفری تهرانی معاون هماهنگکننده نیروی دریایی ارتش، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل و جمعی از خانواده شهدا در محل این سازمان برگزار شد.

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل در مراسم افتتاح این مجتمع فرهنگی، از سازمان پدافند غیر عامل بهعنوان اولین مکان فعالیت شهید تهرانیمقدم و ساخت قطعات موشکی ایران نام برد.

بر اساس این گزارش، ماکتهایی از انواع موشکهای تولید شده توسط شهید تهرانی مقدم و همرزمانش، همچنین سردیسهایی از شهدا و ماکت بزرگی از موشک بالستیک و نقطهزن خلیج فارس در این مجتمع نصب شده است.

در این مراسم از خانواده شهیدان صیاد شیرازی، کاوه، بروجردی، تهرانیمقدم، آبشناسان و برداران زینالدین با اهدای تابلوفرشهایی منقش به تصویر این شهیدان، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار