نماینده مردم در مجلس:

صهیونیست‌ها به‌دنبال مخدوش ‎کردن انسجام کشور‌های اسلامی هستند

حجت‌الاسلام سلیمی گفت: ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر اینکه ایران سلاح هسته‌ای دارد برای ترساندن کشور‌های عربی و کاهش نقش ایران است.
کد خبر: ۴۷۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ - 11September 2021

صهیونیست‌ها به دنبال مخدوش‌‎کردن انسجام کشور‌های اسلامی هستند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درباره زرادخانه هسته‌ای ایران، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی دولتی جعلی است که صحبت‌ها و ادعاهایش نیز جعلی، غیر واقعی و دروغ است. درباره مسئله سلاح هسته‌ای، جمهوری اسلامی ایران فتوای رهبری را سرلوحه کار خود دارد، ایشان به‌صراحت ساخت سلاح هسته‌ای را تحریم کرده‌اند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح چنین ادعایی با این هدف است که علیه ایران فضاسازی کنند، عمدتاً حرف‌های آن‌ها سیاسی و برای تحریک برخی کشور‌ها است.

وی تأکید کرد: صهیونیست‌ها ۲۰۰ بمب هسته‌ای دارند و به هیچ کدام از پروتکل‌ها و قواعد بین‌الملل پایبند نبوده و نیستند، تا به حال آژانس از آنجا بازرسی نکرده و گزارشی از نوع فعالیت هسته‌ای آن‌ها ارائه نشده است. سؤال اینجا است اگر داشتن بمب هسته‌ای بد است، چرا آن‌ها دارند، ما که داشتن بمب هسته‌ای را تحریم کرده‌ایم و اعتقادی به آن نداریم، با این حال رژیم صهیونیستی بر چه اساس دیگران را منع می‌کنند در حالی که خودش تعداد بالایی بمب دارد.

حجت‌الاسلام سلیمی مطرح کرد: فضا و شرایط جدیدی ایجاد شده است، کشور‌ها متوجه شده‌اند که وضعیت منطقه متأثر از تصمیمات جمهوری اسلامی است، نقش ایران اسلامی در تحولات منطقه و بین‌المللی بر کسی پوشیده نیست، صهیونیست‌ها می‌خواهند با چنین جوسازی‌هایی نقش ایران را کمرنگ کنند که البته به‌جایی نمی‌رسند.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: بیان اینکه ایران زرادخانه هسته‌ای دارد، خوراکی برای افکار کشور‌های عربی است تا آن‌ها را از ایران بترسانند و انسجام بین کشور‌های اسلامی را مخدوش کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها