رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

گروه‌های جهادی در ۲۴۴ پایگاه واکسیناسیون آذربایجان غربی به مردم خدمات می‌دهند

سردار «زهرایی» گفت: افزایش پایگاه‌های واکسیناسیون در کشور در دستور کار بسیج سازندگی قرار دارد و در ۲۴۴ پایگاه واکسیناسیون آذربایجان غربی نیز کمک‌های نیروی انسانی برای تسریع در واکسیناسیون توسط گروه‌های جهادی انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۷۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹ - 11September 2021

گروه‌های جهادی در ۲۴۴ پایگاه واکسیناسیون آذربایجان غربی به مردم خدمات می‌دهندبه گزارش دفاع‌‌‌پرس از ارومیه، سردار «محمد زهرایی»، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، در جلسه ارزیابی روند اجرای طرح شهید سلیمانی در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: امروز هشت هزار و ۵۰۰ کارگاه خیاطی در کشور در زمان شیوع کرونا تغییر کاربری دادند و به تولید ماسک مشغول شدند.

وی افزود: در اوایل شیوع ویروس کرونا بازار سیاه ماسک به وجود آمد و با ورود بسیج در حال حاضر در این بخش اشباع ایجاد شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: کارگاه‌های خیاطی به صورت جهادی و بسیجی‌وار وارد میدان شده و مدیریت شدند.

وی با اشاره به فعالیت طلاب بسیجی و جهادی اضافه کرد: سه هزار طلبه بسیجی و جهادی در تغسیل و تدفین اموات بار مسئولیت را به دوش کشیده و وارد میدان شدند.

سردار زهرایی بیان کرد: افزایش پایگاه‌های واکسیناسیون در کشور در دستور کار بسیج سازندگی قرار دارد و در آذربایجان غربی نیز در ۲۴۴ پایگاه واکسیناسیون، کمک‌های نیروی انسانی برای تسریع در واکسیناسیون توسط گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

 وی تاکید کرد:  نهضت کمک مومنانه با محوریت خدمت مومنانه باید با قوت ادامه داشته باشد و خانوارهای کم بضاعت آسیب دیده از  کرونا نیز مورد توجه جدی قرار گیرند.

 سردار سرتیپ دوم شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: آموزش هفت هزار بسیجی برای غربالگری کرونایی در استان، برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی با حضور ۹۶ هزار نفر از بسیجیان، احداث بیمارستان صحرایی و سالن های ورزشی برای اسکان بیماران کرونایی و آماده سازی بیش از ۲ هزار تخت نقاهتگاهی و تولید روزانه بیش از ۳۰۰ هزار ماسک در استان از قدامات مهمی بوده که برای دفاع از سلامت مردم و مقابله با کرونا در استان انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها