در جلسه شورای سیاستگذاری سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس عنوان شد

اجرای «طرح عقیله» میان نخبگان برای بصیرت افزایی درباره دفاع مقدس

جلسه شورای سیاستگذاری سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ - 26May 2015

اجرای «طرح عقیله» میان نخبگان برای بصیرت افزایی درباره دفاع مقدس

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، جلسه شورای سیاست گذاری سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس با حضور ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، معاونت امور زنان ریاست جمهوری تعدادی از نمایندگان مجلس، ریاست سازمان بسیج جامعه زنان و اعضای شورای راهبردی سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس در ستاد مرکزی  راهیان نور برگزار شد.

در این جلسه ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در رابطه با اهداف سازمان گفت: مهمترین موضوع پیش روی ما موضوع خانواده و توجه به آن است و هنر این است که مشکل را به مساله تبدیل کرده و آن را حل کنیم.

سردار کارگر با اشاره به این مطلب که از جمله مسائلی که اهمیت دارند مساله فضای مجازی و سایت های اینترنتی است عنوان کرد : فضای مجازی مساله ای است که رهبری همواره برآن تاکید داشته اند و آن را نه محدودیت بلکه فرصت می دانند تا جایی که می فرمایند اگر مسئولیت رهبری را برعهده نداشتم خودم مسئولیت فضای مجازی را بر عهده می گرفتم و این مساله هم تراز اهمیت انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر این مطلب که سیاست ما در بنیاد این است که در هر سال یک یا دو مساله را حل کنیم و پراکنده حرکت نکنیم خاطر نشان کرد: درب بنیاد حفظ آثار به روی همه باز است و از همه کمک می گیرد. نباید این سخن مقام معظم رهبری را فراموش کرد که فرمودند: دفاع مقدس نباید فراموش شود و حفظ یاد شهدا فریضه است و نباید دفاع مقدس تحریف شود.

در این جلسه همچنین ملاوردی، معاون امور زنان ریاست جمهوری با اشاره به این موضوع که دفاع مقدس فصل مشترک همه جناحها، نهادها و گروههاست و نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس وظیفه ای همگانی است ابراز داشت: در برنامه های پیش رو باید آفت زدایی کنیم و از کلی گویی و آرمان گرایی پرهیز کنیم و به بررسی یک الی چند موضوع بپردازیم.

در پایان قربان، مدیر برنامه ریزی،اداری- مالی سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس پس از اشاره به بیانات رهبری در رابطه با برنامه محور بودن و امید به آینده داشتن گفت سازمان بنا دارد با تکیه به نیروی انسانی متعهد و تخصص و امید به آینده برنامه محور حرکت کند و در تحقق اهداف انقلاب و دفاع مقدس بتواند گام های موثری را بردارد.

وی همچنین ضمن عنوان این مطلب که نگاه سازمان کلی نیست و برای هر قشر برنامه ای جداگانه دارد و به همین منظور کارگروه ها و کمیته های تخصصی را تشکیل داده است تا به حل مسائل به طور جداگانه بپردازد،گفت: در این راستا 17 عنوان با موضوع ثبت و ضبط خاطرات تدوین شده است و در رابطه با آموزش نیروی انسانی به طرح عقیله اشاره می کنم که در آن تعدادی از طلاب حوزه علمیه خواهران و نخبگان دانشگاهی فوق لیسانس به بالا در دو دوره مقدماتی و تکمیلی آموزش می بینند و برای حضور در جلسات هم اندیشی مدارس و دانشگاه ها آماده می شوند تا پاسخگوی سؤالات و شبهات جوانان بوده و در بصیرت افزایی موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها