فرمانده کل سپاه:

مأموریت ناوگروه ۷۵ نداجا سرآغاز فصلی نوین برای قدرت‌افزایی دفاعی کشور است

سرلشکر سلامی در پیامی با تبریک بازگشت عزتمندانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش، این رخداد بزرگ را سرآغاز فصلی نوین برای قدرت‌افزایی دفاعی و ارتقای ظرفیت‌های بازدارندگی نیرو‌های مسلح دانست.
کد خبر: ۴۷۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ - 12September 2021

پیام تبریک فرمانده کل سپاه در پی بازگشت عزتمندانه ناوگروه ۷۵ نداجا از اقیانوس اطلسبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی بازگشت مقتدرانه و عزت‌آفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش از مأموریت تاریخ‌سازِ دریانوردیِ پهنه‌ی اقیانوس اطلس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بازگشت غرورانگیز و عزتمندانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مأموریت خطیر دریانوردی در پهنه اقیانوس اطلس و شرکت در یک رزمایش غرورآفرین بین‌المللی را به محضر رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، فرمانده کل ولایی و انقلابی آجا و دریادلان غیور و مجاهد ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

این رخداد بزرگ که نشانه عزم و اراده ایران و ایرانی در دستیابی به قله‌های ممتاز اقتدار و بازیگری در صحنه جهانی به شمار می‌رود؛ به فضل الهی سرآغاز فصلی نوین برای قدرت‌افزایی دفاعی و ارتقای ظرفیت‌های بازدارندگی نیرو‌های مسلح مقتدر میهن اسلامی خواهد بود.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار