دبیر دومین دوره بخش رسانه «اشکواره حسینی»:

دومین دوره بخش رسانه «اشکواره حسینی» تمدید شد

«پاک‌نیا» از تمدید دومین دوره بخش رسانه «اشکواره حسینی» خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ - 12September 2021

دومین دوره بخش رسانه «اشکواره حسینی» تمدید شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «الناز پاک‌نیا» دبیر بخش رسانه دومین «اشکواره حسینی» اظهار داشت: فراخوان دومین دوره بخش رسانه «اشکواره حسینی» با هدف شناسایی، ارزیابی، قدردانی، گردآوری آثار ‏و محتوای کمی و کیفی تولیدات رسانه‌‏ای در حوزه عاشورا، محرم، ترویج فرهنگ حسینی در جامعه، معرفی دیدگاه‌های جدید در ‏حوزه محرم، و نیز ترویج فرهنگ عاشورایی در ‏دوران کرونایی منتشر شده بود.

دبیر بخش رسانه جشنواره، با اشاره به استقبال همکاران رسانه ‏ای در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان و نیز تمدید زمان ارسال آثار تا پایان شهریور افزود: دومین «اشکواره حسینی» در سه گرایش شامل گزارش، مصاحبه، سرمقاله و یادداشت برگزار می‌شود.

پاک‌نیا گفت: همه آثار تولیدی در این حوزه‌ها، با کلید واژه‌های محرم، نذری، عاشورا، امام حسین، هیات‌های حسینی، حسینه ها، کرونا، ‏فرهنگ حسینی، فرهنگ عاشورایی با موضوع‌های ترویج فرهنگ حسینی در جامعه، معرفی دیدگاه‌های جدید در حوزه محرم در ایام ‏کرونا، آداب و آیین‌های مردم استان‌های شمالی در ماه محرم، دیدگاه‌های جدید نسبت به حوزه عاشورا و محرم و جلوه‌های ‏فرهنگ عاشورایی دوران کرونا، ‏در این جشنواره پذیرفته خواهند شد.

دبیر بخش رسانه «اشکواره حسینی» گفت: آثاری در دبیرخانه پذیرفته می‌شوند، که در بازه زمانی یکم فروردین  ۹۹ تا ۱۵ شهریور منتشر شده باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار