در ستون خطبه‌های انقلاب نشریه خط حزب‌الله مطرح شد؛

لزوم تبیین واضح مواضع امام خمینی (ره)/ مخاطرات تبیین غلط شاخص‌های امام (ره) برای انقلاب اسلامی

خط حزب‌الله در شماره جدید خود به انتشار مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با مراقبت از مواضع امام خمینی (ره) و تبیین روشن و واضح آن‌ها پرداخته است.
کد خبر: ۴۷۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲ - 14September 2021

لزوم تبیین واضح مواضع امام (ره) / تهدیدات تبیین غلط شاخص‌های امام (ره) برای انقلاب اسلامیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شماره ۳۰۵ نشریه خط حزب‌الله با عنوان «جوانان، میدان‌دار فرهنگ» منتشر شد. این نشریه به صاحب‌امتیازی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز‌های جمعه منتشر می‌شود و متناسب با مسائل متفاوت و حساس جامعه داخلی و بین‌المللی اسلامی به انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌پردازد.

در این شماره در ستون «خطبه‌های انقلاب» خط حزب‌الله به انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تبیین روشن و واضح مواضع امام خمینی (ره) و مراقبت از آن‌ها پرداخت.

مشروح این بیانات به شرح زیر است:

«امام خمینی (ره) بهترین شاخص برای ما است. خوشبختانه رفتار، گفتار و بیانات امام (ره) همه در دسترس هستند و تدوین شده‌اند. وصیتنامه امام آشکارا تمام «ما فی‌الضمیر» امام را برای آینده انقلاب تبیین می‌کند. نباید اجازه داد که این شاخص‌ها غلط تبیین شوند، پنهان بمانند یا فراموش شوند.

اگر بیانات امام (ره) بد بیان شد و بد تبیین شد، مثل این است که قطب‌نما از کار بیافتد. راه گم می‌شود و هر کسی به میل و سلیقه خود حرفی می‌زند و بدخواهان هم در این میان از فرصت استفاده می‌کنند و راه را طوری تبیین می‌کنند که ملت به اشتباه بیفتد.

مواضع امام (ره) بایستی به طور روشن و واضح تبیین شود. این ملاک راه امام (ره)، خط امام (ره) و صراط مستقیم انقلاب است.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار