مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

ادوات جنگی در موزه دفاع مقدس اردبیل به نمایش گذاشته می‌شوند

«واحد» گفت: ادوات جنگی و خودروهای زرهی در محوطه موزه دفاع مقدس استان اردبیل جهت بازدید علاقه‌مندان با آرایش مناسب به نمایش گذاشته می‌شوند.
کد خبر: ۴۷۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ - 12September 2021

ادوات جنگی در موزه دفاع مقدس اردبیل به نمایش گذاشته می شوند«علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل ‌امروز (یکشنبه) در جریان تخلیه ادوات جنگی در محوطه موزه دفاع مقدس استان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل اظهار داشت: ادوات جنگی و خودروهای زرهی در محوطه موزه دفاع مقدس استان اردبیل جهت بازدید علاقه‌مندان با آرایش مناسب به نمایش گذاشته می شوند.

واحد افزود: با وجود اینکه ادوات متعدد و خودروهای زرهی و ترابری متنوعی را برای محوطه آرایی موزه گردآوری کرده‌ایم اما با توجه به ابعاد وسیع محوطه مذکور، درصدد تأمین ادوات بیشتری هستیم.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل گفت: در آستانه چهل و یکمین سالگرد آغاز دفاع مقدس مردم ایران اسلامی، ورود ادوات جدید به محوطه و برگزاری نمایشگاه رزمی فرهنگی سالانه سپاه حضرت عباس (ع) استان در این محل مقدس، اشتیاق علاقه مندان به فرهنگ ایثار و شهادت را به بازدید از نمایشگاه و موزه افزایش خواهد داد.

‌واحد بیان داشت: موزه دفاع مقدس استان اردبیل به عنوان خیمه گاه شهدا در بین مردم استان شهرت یافته ‌و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با تمام توان در تلاش است که جلوه هایی از گذشت و ایثار و حماسه عاشورایی رزمندگان اسلام را در موزه دفاع مقدس در معرض دید مردم قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها