مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

۷۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان مرکزی تدوین شد

سرهنگ «کریمی» گفت: تاکنون بیش از ۷۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس هدف گذاری شده و با توجه به استقبال ادارات، سازمان ها و نهادها قطعا تا روزهای آینده حجم برنامه‌ها افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۴۷۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷ - 12September 2021

۷۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان مرکزی تدوین شدبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در نشست کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد کنگره شهدای استان مرکزی اظهار داشت: در راستای گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان مرکزی ستاد کنگره شهدای استان مرکزی با ۲۵ کمیته و ۱۶ کارگروه تخصصی و با حضور اقشار، آحاد مردم و فعالین فرهنگی و اجتماعی فعال شد و مهمترین برنامه ها در سالجاری از ۳۰ شهریور تا ۷ مهر ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور ویدئو کنفرانسی ریاست محترم جمهوری، رژه حماسی و اقتدار موتور سواران نیروهای مسلح استان، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در محل موزه فرهنگی استان و در برخی شهرستان ها، نواختن زنگ مقاومت در مدارس به شرط بازگشایی در اول مهرماه، حضور کارکنان نیروهای مسلح در نماز جمعه و اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با بیماری کرونا از شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس در سالجاری است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد:  نمایشگاه دستاوردهای دفاعی و علمی که در موزه دفاع مقدس برگزار می شود برنامه های فرهنگی و محتوایی ویژه ای درنظر گرفته شده که با حضور پیشکسوتان، کارشناسان و فعالین فرهنگی برگزار می شود. با توجه به ضرورت تبیین نقش استان مرکزی در دفاع مقدس برای نسل جوان در طول یک هفته نمایشگاه راویان برجسته دفاع مقدس در نمایشگاه حضور پیدا می کنند و برنامه های روایت گری نیز تدارک دیده شده است.

کریمی ادامه داد: نقد و بررسی کتاب های دفاع مقدس و رونمایی از کتاب های تازه تهیه شده از برنامه های دیگر نمایشگاه است که پیشکسوتان در کنار کارشناسان هنری و ادبی در غرفه کتاب حضور پیدا می کنند. با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت های لازم در نمایشگاه پخش زنده از مراسمات و برنامه ها از شبکه استانی در دستور کار قرار گرفته و انتظار می رود با مستنداتی فاخر در این راستا مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس در ادارات، سازمان ها و نهادها از هفته دفاع مقدس شروع خواهد شد و انتظار داریم تا پایان سال بیش از ۳۰ هزار پیشکسوت و رزمنده دفاع مقدس و مقاومت در استان مرکزی تجلیل آنها صورت پذیرد.

وی با تقدیر از کمیته روابط عمومی بیان کرد: خوشبختانه کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی کنگره شهدای استان مرکزی در طی سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های رسانه ای اقدامات قابل توجهی انجام داده و امروز انتظاری که از عزیزان رسانه ای داریم توجه ویژه به برنامه های چهل و یکمین هفته گرامیداشت دفاع مقدس است.

کریمی تأکید کرد: ابتکار و خلاقیت در پوشش و اطلاع رسانی برنامه های دفاع مقدس برای جذب مخاطب از ضرورت های کار رسانه ای در حوزه ایثار و شهادت است و امیدواریم رسانه ها همچون گذشته خوش بدرخشند و اقدامات ماندگار انجام دهند. توجه به برنامه های شهرستانی در هفته دفاع مقدس اولویت کاری رسانه ها باشد چراکه برنامه های قابل توجهی در این هفته توسط شهرستان ها انجام خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۷۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس هدف گذاری شده و با توجه به استقبال ادارات، سازمان ها و نهادها قطعا تا روزهای آینده حجم برنامه ها افزایش پیدا می کند و محوریت کلیه برنامه های دفاع مقدس در سالجاری تحقق و تبیین شعار حماسی "مامقتدریم" است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار