مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

تکریم رزمندگان پیشکسوت و ایثارگر یک وظیفه ملی و دینی است

سردار مرادحاجتی توجه به رزمندگان پیشکسوت و ایثارگر را یک وظیفه ملی و دینی دانست و گفت: هفته دفاع مقدس تنها برای یگان‌های نظامی نیست، بلکه برای آحاد جامعه است.
کد خبر: ۴۷۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ - 14September 2021

معتقدیم که همه مردم خوزستان حاضر در زمان جنگ، ایثارگرند و باید مورد تجلیل واقع شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین نشست کمیته پیشکسوتان نیروهای مسلح شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان و ستاد استانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

سردار عبدالرضا مرادحاجتی در ابتدای این نشست توجه به رزمندگان پیشکسوت و ایثارگر را یک وظیفه ملی و دینی دانست و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس تنها برای یگان‌های نظامی نیست بلکه برای آحاد جامعه است.

وی افزود: خیلی ها تصور می کنند که هفته دفاع مقدس تنها تجلیل و تکریم از کسانی است که عضو ارتش یا سپاه بوده اند یا در نیروی انتظامی خدمت کرده اند در حالی که بار اصلی جنگ و حامی اصلی سال ها حماسه و ایثار، مردم ایران و خوزستان قهرمان بودند که نگذاشتند بذر نفاق و ناامیدی در دل رزمندگان ریشه بزند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: در تلاش هستیم که امسال مراسم تجلیل متفاوتی را در استان برگزار کنیم به همین خاطر تاکید کردیم اسامی کسانی به ما داده شوند که تاکنون یا مورد تجلیل واقع نشده اند و یا کمتر مورد توجه بوده اند.

سردار مرادحاجتی متذکر شد: اعتقاد داریم که همه مردم خوزستان حاضر در زمان جنگ، ایثارگرند و باید مورد تجلیل واقع شوند اما متاسفانه شرایط حاد کرونایی و محدودیت های موجود اجازه نمی دهد که بیش از این ظرفیت در خدمت جامعه عزیز ایثارگر و پیشکسوت استان باشیم.

دبیر ستاد استانی هفته دفاع مقدس گفت: از همه یگان های مختلف نظامی استان درخواست داریم که ما را در برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم یاری کنند و پیشنهادات سازنده خود را برای اجرای برنامه های مشابه بعدی که در طول سال نیز برگزار می شوند به ما ارائه بدهند.

در ادامه نشست، سرهنگ «هادی سعادت زاده» مسئول پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گزارشی از روند اجرای مراسم تجلیل ارائه داد و سپس فرماندهان و نمایندگان یگان های مختلف ارتش، سپاه، ناجا و بسیج مردمی خوزستان نقطه نظرات خود را در خصوص مراسم تجلیل از 20 هزار پیشکسوت دفاع مقدس خوزستان که در 30 شهریور و همزمان با سراسر کشور در اهواز و دیگر نقاط استان برگزار می شود را بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها