فرمانده سپاه شهرستان خرم‌دره خبر داد؛

توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در «خرم‌دره»

«‌احمدی‌تبار» گفت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی و طرح امام حسن مجتبی (ع) ۷ هزار و ۲۳۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۵۰۰ هزار تومان در «خرم‌دره» تهیه و توزیع شده است.
کد خبر: ۴۷۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ - 13September 2021

«محسن احمدی‌تبار» فرمانده سپاه شهرستان «خرم‌دره» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، اظهار داشت: قریب به ۱۹ ماه می‌شود که سالن ۹ دی خرم‌دره برای مقابله با کرونا در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه از این سالن در ابتدای شیوع کرونا به‌عنوان نگاهتگاه بهره‌برداری می‌شد، افزود: سالن ۹ دی پس از آغاز واکسیناسیون، به‌عنوان تنها مرکز تجمعی واکسیناسیون شهرستان در حال بهره‌برداری است که ظرفیت راه‌اندازی ۲۰ باجه واکسیناسیون را دارد و هم‌اکنون هشت ردیف از آن در حال استفاده است.

احمدی‌تبار با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح «شهید سلیمانی» و طرح «امام حسن مجتبی (ع)» ۷ هزار و ۲۳۰ بسته کمک‌معیشتی به ارزش تقریبی ۵۰۰ هزار تومان در شهرستان «طارم» تهیه و توزیع شده است، گفت: در این طرح ۴ هزار و ۶۰۸ بسته بهداشتی نیز تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه ۱۷۱ هزار ماسک بهداشتی از ابتدای شیوع کرونا توسط بسیج تولید شده است، عنوان کرد: ۳۲ هزار و ۸۵۰ عدد ماسک نیز از ابتدای شروع کرونا تهیه و در بین افراد نیازمند توزیع شده است.

وی از پخت ۶ هزار و ۱۶۰ پرس غذا و توزیع آن بین نیازمندان خبر داد و گفت: برای اغلب این اقدامات علاوه بر بهره‌گیری از ظرفیت بسیج، از کمک‌های مردمی نیز استفاده شده است.

احمدی‌تبار با اشاره به تشکیل تیم‌های نظارتی، بیان کرد: بدین منظور از هر پایگاه پنج نفر برادر و خواهر برای نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فعالیت‌های اجتماعی در دوره کرونا معرفی شده است.

فرمانده سپاه شهرستان خرم‌دره گفت: از بسیجیان در ایام عزاداری به‌عنوان رابطین بهداشت در هیأت‌ها و دسته‌های عزاداری برای ارتقاء رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی استفاده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار