فرماندار ویژه شهرستان «مراغه» خبر داد؛

توزیع ۱۴۰۰ بسته معیشتی به یاد شهدای دفاع مقدس در «مراغه»

«موسوی» گفت: در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند، یک هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان «مراغه»، جمع‌آوری و توزیع می‌شود.
کد خبر: ۴۷۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ - 13September 2021

توزیع ۱۴۰۰ بسته معیشتی به یاد شهدای دفاع مقدس در مراغهبه گزارش دفاع‌‌پرس از تبریز، «سید علی موسوی» فرماندار ویژه شهرستان «مراغه» در آیین آغاز توزیع ۱۴۰۰ بسته معیشتی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان، اظهار داشت: در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند، یک هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان «مراغه»، جمع‌آوری و توزیع می‌شود.

وی افزود: این بسته‌های معیشتی شامل اقلام خوراکی ویژه خانواده‌های نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده که توسط خیران این شهرستان تأمین شده است.

موسوی اضافه کرد: توزیع کمک‌های مردمی بین خانواده‌های نیازمند در مراغه به‌عنوان حرکتی خیرخواهانه، از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

«اکبر ابراهیمی» مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مراغه نیز اظهار داشت: بسته‌های معیشتی جمع‌آوری شده در قالب طرح اطعام و احسان حسینی با حمایت خیران تأمین شده و توسط مددکاران این کمیته بین خانواده‌های زیر پوشش این نهاد توزیع می‌شود.

وی افزود: ارزش هر یک از این سبد‌های معیشتی حدود ۳۰۰ هزار تومان و در مجموع حدود ۴۰۰ میلیون تومان است که از محل کمک‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) تأمین شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار