به‌منظور بازداشت دو اسیر فلسطینی فراری؛

نظامیان رژیم صهیونیستی به «جنین» در کرانه باختری یورش بردند

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز در جستجوی دو اسیر فلسطینی فراری از زندان «جلبوع» به شهر «جنین» واقع در کرانه باختری یورش بردند.
کد خبر: ۴۷۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ - 13September 2021

نظامیان رژیم صهیونیستی به «جنین» در کرانه باختری یورش بردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیست در نقاط مختلف اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه در جستجوی دو اسیر فلسطینی فراری از زندان «جلبوع» به شهر «جنین» واقع در کرانه باختری یورش بردند.

به دنبال یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به شهر جنین درگیری شدیدی میان آن‌ها و جوانان فلسطینی درگرفت. منابع فلسطینی اعلام کردند که صهیونیست‌ها اقدام به تیراندازی به سمت فلسطینیان کرده‌اند.

این درحالی است که نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه به بیمارستانی در شرق قدس اشغالی یورش بردند. نظامیان رژیم اشغالگر پس از یورش به بیمارستان المقاصد واقع در شهرک «الطور» در شرق قدس اشغالی، با جوانان فلسطینی حاضر در محل درگیر شدند.

این یورش پس از انتقال یک مجروح فلسطینی به بیمارستان المقاصد درپی زیر گرفته شدن او توسط خودروی یک شهرک نشین صهیونیست صورت گرفت. طبق گزارش‌ها حال فردی که درپی تصادف عمدی از سوی شهرک نشین صهیونیست به بیمارستان منتقل شده، وخیم است.

بر اساس گفته نزدیکان فرد مجروح، چند نقطه از بدن وی دچار شکستگی شدید شده است. همزمان با انتشار این خبر اعلام شد که جوانان فلسطینی معترض به سیاست‌های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، در شمال قدس اشغالی و در نزدیکی ایست بازرسی قلندیا و همچنین در جنین واقع در کرانه باختری دست به تظاهرات گسترده زده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار