معاون هماهنگ کننده ارتش:

نیروی انسانی کارآمد موجب ارتقاء توان رزمی کشور می‌شود

دریادار سیاری گفت:نیرو‌های مسلح می‌تواند نیروی انسانی کارآمد که موجب بالندگی و ارتقاء توان رزمی کشور شود، تربیت کند.
کد خبر: ۴۷۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ - 13September 2021

نیروی انسانی کارآمد موجب ارتقاء توان رزمی کشور می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نشست هم اندیشی ارتش و مجلس شورای اسلامی برای خوشایند سازی محیط آموزش و ارتقاء سطح آموزش سربازان ظهر امروز دوشنبه با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر عباس فلاح معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، امیر علیرضا شیخ معاون آموزش ارتش و رییس و اعضای کمیسیون آموزش مجلس در پادگان ۰۱ شهدای وظیفه نزاجا برگزار شد.

امیر دریادار سیاری در این نشست با اشاره به اهمیت امر آموزش و تربیت نیروی انسانی اظهار داشت: مهمترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن سازمان است که می‌تواند موجب رشد و بالندگی سازمان شود.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران از طیف‌های مختلف نیرو‌های انسانی برخوردار است و نقش تربیت و آموزش ارتش در تربیت و آموزش نیروی انسانی نقش بسیار بالا و جایگاه ارزشمندی دارد.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در نیرو‌های مسلح و ارتش بحث آموزش و تربیت مقوله بسیار مهمی است و می‌تواند نیروی انسانی مورد نیاز کشور را مطابق ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران تربیت کند تا این نیروی انسانی کارآمد بتواند موجب بالندگی و ارتقاء توان رزمی کشور شود.

وی گفت: در ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام ماموریت تربیت و آموزش نیرو‌ها از جایگاه والایی برخوردار است تا بتواند به مأموریت اصلی خود یعنی دفاع از تمامیت ارضی کشور به خوبی عمل کند.

امیر سیاری با بیان اینکه هفت دانشگاه در سطح ارتش در کنار مراکز اموزشی که در سراسر کشور بحث مهم تربیت و آموزش نیرو‌های مورد نیاز ارتش را برعهده دارند، افزود: بحث آموزش به صورت شبانه روزی در ارتش انجام می‌شود تا بتوانیم نیروی انسانی مورد نیاز برای انجام ماموریت‌های خطیر ارتش به خوبی تربیت کنند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اهمیت حمایت مجلس از امر آموزش در ارتش بیان داشت: امیدواریم همکاری ارتش و مجلس شورای اسلامی بتواند به پیشرفت و بالندگی هرچه بیشتر ارتش در انجام وظایف خود کمک کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها