بیانیه ارتش به مناسبت 14 خرداد

نهضت امام خمینی(ره) زمینه‌ساز حکومت حضرت مهدی(عج) است

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی تأکید کرد: نهضت حضرت امام خمینی(ره) زمینه‌ساز حکومت مصلح جهانی، حضرت مهدی (عج) خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ - 03June 2015

نهضت امام خمینی(ره) زمینه‌ساز حکومت حضرت مهدی(عج) است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، همزمان با فرارسیدن چهاردهم خرداد، سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن صدور بیانیهای، این روز را به تمامی آزادگان جهان و دوستداران آن عزیز سفر کرده تسلیت گفته و بر تداوم راه آن امام بزرگوار تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است: در آن روز خورشیدی غروب کرد که با طلوع آن، هزار چشمه نور در زندگی ملت ایران جوشیده بود. روحی عروج کرد که ملت را جان بخشیده، حنجرهای خاموش شد که نَفَس گرمش، سردی و افسردگی را از جهان اسلام زدوده بود و لبانی بسته شد که عزت و کرامت را بر مسلمین فرو خوانده بود.

در ادامه بیانیه تصریح شده است: پس از ارتحال خمینی کبیر در چهاردهم خرداد 1368، فکر ناب و اندیشه روشن و خط ماندگار روح خدا میان عاشقان تداوم یافت و انشاءالله نهضت حضرت امام خمینی(ره) زمینهساز حکومت مصلح جهانی، حضرت مهدی (عج) خواهد شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بیانیه خود با بیان اینکه صدای امام خمینی(ره) در جاهلیت قرن بیستم، بعثتی بود برای کاشتن بذر ایمان، اعتماد، آزادی و استقلال در ذهن و دل امت اسلام و فریادی علیه بتهای جدید و مشرکان این روزگار، آورده است: کلام امام(ره)، آیههایی بود که خودسازی را بر دل ملت تابانید و پانزده خرداد، جلوهای از فرمان خدا بر آشکارسازی مأموریتی الهی بود که خشم طاغوتیان را برانگیخت.

این بیانیه میافزاید: امام خمینی رحمةالله از نظر علم و عمل، درک عمیق معرفتی و نیز تقوای عملی و علمی، از بزرگترین شخصیتهای اسلامی به شمار میآمد، و در وارستگی، تهذیب نفس، شجاعت، درک زمان، شناخت جامعه، رأفت با دوستان و شدت با دشمنان بی نظیر بود. او با اراده پولادین خود که ریشه در ایمان و اتکایش به خداوند داشت، اجازه نمیداد هیچ چیز مانع عملی ساختن مقاصد والایش شود. آمیختگی بُعد الهی با روح مردمداری، خود را خدمتگزار و عاشق مردم دانستن، کوتاه نیامدن در مقابل دشمن، بصیرت و دیدن مسائل و عمق زوایای امور؛ ازجمله ویژگیهای رهبری الهی امام خمینی رحمةالله علیه بود که ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه خود به آن اشاره کرده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان بیانیه خود تأکید کرده است: پرچمی که امام خمینی(ره) برافراشته، اکنون بر دوش علمداری رشید از نسل حسین فاطمه(س) قرار دارد، که کشتی انقلاب اسلامی را در تلاطم و توفانهای مهیب و دشمنی های بدخواهان نظام هدایت فرمودند، و کارکنان ارتش بهعنوان سربازان ولایت، پای در رکاب، آماده اجرای منویات حضرت امام خامنهای(مدظلهالعالی) در تداوم راه پر افتخار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران میباشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار