وصیتنامه «سید حمزه شجاع»؛

همیشه گوش به فرمان امام باشید

«شجاع» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: در آخر چند کلمه‌ای را متذکر می‌شوم که همیشه گوش به فرمان امام باشید و از این نعمت گران بهایی که خداوند نصیب ما کرده است، سپاسگذار باشید.
کد خبر: ۴۷۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸ - 13September 2021
همیشه گوش به فرمان امام باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «سید حمزه شجاع» در تاریخ 1343/07/01 در روستای شهر وحدتیه از توابع شهرستان دشتستان دیده به جهان گشود و در تاریخ 1360/09/30 در منطقه بستان به شهادت رسید.
 
وصیتنامه شهید «شجاع»
 
 «بسم الله الرحمن الرحیم. من المومنین رجال صدقوا ما عاهد والله علیه فمنهم من قضی نجبه و منهم من منتظر و ما بدلوا تبدیلا. برخی از مومنان بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملاً وفا کردند. پس برخی بر آن عهد ایستادگی کردند تا به راه خدا شهید شدند.

مدتی است که می‌خواهم وصیت بنویسم فرصت نمی‌شد. امروز از فرصتی که پیش آمد، چند کلمه‌ای با مادر گرامی، پدر، خواهران و برادرانم صحبت می‌کنم.
 
امروز روز مبارزه و نبرد و جهاد است روزی است که خداوند می‌خواهد بنده اش را آزمایش کند و چه افتخاری بالاتر از این می‌تواند باشد که از این آزمایش پیروز بیرون بیاییم و چه چیز را می‌توانیم با وعده‌ی روح خدا، «روح الله» قیاس کنیم آن جا که می‌فرماید: «اگر کشته شوید باز هم سعادتمندید» و به امید خدا پیروزی نهایی با ماست و از خدای بزرگ فرج حضرت مهدی (عج) را خواستاریم و برقراری حکومت اسلامی را در سراسر جهان آرزومندیم.

مادر مهربانم، پدر بزرگوارم، برادران و خواهران و دوستانم، آیا می‌دانید هدف خدا از خلقت چه بوده است و همه می‌دانید که این دنیا گذرگاهی به سوی آخرت بیش نیست و بالاخره می‌دانید که همه رفتنی هستیم پس چرا وقت را تلف کنیم. چرا با توجه به جنایت فجیعی که آمریکا و عمالش انجام می‌دهند ساکت بنشینیم.

در پایان از پدر و مادر و خواهران و برادرانم که در مرگ من به سوگ ننشینند و در نظر داشته باشید برادران پاسدار و جهادی را که در پاوه و سنندج، زندان و بالاخره شهید مظلوم آیت الله بهشتی با ۷۲ تن از یارانش را که با چه وضعی شهید شدند.
 
و در آخر چند کلمه‌ای را متذکر می‌شوم که همیشه گوش به فرمان امام باشید و از این نعمت گران بهایی که خداوند نصیب ما کرده است، سپاسگذار باشید.
 
همیشه به یاد مستمندان باشید و برنامه‌ی زندگی خود را طوری تنظیم کنید که جای نشست یا برخورد با افراد منافق با کسانی معاشرت کنید که دلسوز انقلاب هستند و با اعمال خود انقلاب را یاری می‌دهند.
 
همیشه نماز خود را بخوانید و با خلوص نیت روزه بگیرید. خمس و زکات بدهید. امر به معروف و نهی از منکر کنید.
 
همچنین خواهران و مادران، حجاب اسلامی خود را کاملاً حفظ کنید؛ زیرا حجاب تو‌ای خواهر، کوبنده‌تر از خون من می‌باشد.
 
والسلام
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار